Dolgozz velünk!

6 fő ügyintézőt keresünk a csapatunkba.

Kik vagyunk mi?

Mi egy 12 fős pécsi utazási iroda vagyunk, több mint 70 fiatal animátor kollégával, akik az ország különböző pontjain dolgoznak velünk. Mi üzemeltetjük többek között az osztalykirandulas.hu weboldalt, ami országos szintű frontfelületet biztosít egy és több napos kirándulások szervezéséhez, több száz szálláshely közvetítéséhez. 

Osztálykirándulások mellett céges csapatépítőket is szervezünk az ország egész területén, sőt Ausztriában és Szlovákiában is tevékenykedünk.
Ezek mellett 2018-tól a 2 legnagyobb velencei-tavi strandot és a legnagyobb kempinget
a hozzá tartózó 100 fős szálláshellyel is mi menedzseljük. 

Saját szabadidős eszközök arzenáljával
– mint 5 db sárkányhajó, 125 db bicikli, 7 szett, azaz 70 db buborékfoci, 
4 db archery tag szett, 225 db nagykerekű roller, egy katonai csapatszállító teherautó, elektromos kerékpárok és még számos egyéb eszköz –
rendelkezünk.

2017-ben több mint 60.000 elégedett diák, pihenni, kikapcsolódni vágyó választott minket.

 

Átlagéletkor

Átlagéletkor

Mi lesz a feladatod ?

Ügyfeleink, akik főleg pedagógusok,  weboldalunk kínálatát böngészve, abból választva keresik irodánkat telefonon, vagy e-mailen keresztül.
Ügyintézőként feladatod lesz, hogy a kezdeti kapcsolatfelvételtől egészen a foglalásig támogasd információban, szervezésben Őket.
A feladattól nem kell tartani, hiszen kiforrott sémáink vannak az ügyintézés támogatására,
illetve az első napok amúgy is a türelmes betanításról fognak szólni.

Feladatok részletezése:

  • Ügyfél kapcsolattartás 50%
feladatok részletezése

Az “ügyfelezés”  során alapinformációkat kell szerezni az irodánkat megkereső osztályról, csoportról, mint például milyen szolgáltatásban gondolkodnak, mit szeretnének megrendelni, mekkora a létszám, igényelt időpont, fiuk, lányok létszáma, stb. Ezek után egyeztetünk az érintett szolgáltató partnerrel pl. a szabad kapacitásról, majd a tőle kapott infókat adjuk tovább az ügyfélnek, aki már akár rendelhet is.

  • Kapcsolattartás szolgáltató partnereinkkel 30%
feladat részletezése

Utazási irodánk számos szálláshely és szabadidő szolgáltatóval alakított ki partneri együttműködést. Ügyintézéseink során rendszeresen kell őket szabad kapacitásukkal, illetve egyéb kérdésekkel kapcsolatosan keresnünk.

  • Szervezés térben és időben 10%
feladat részletezése

Ha például egy programelemekkel már telítődő napra érkezik egy újabb foglalási igény, akkor a programelemek térben és időben történő “tilitolizásával” kell törekednünk az új csoport befogadására.

  • Kommunikáció animátor kollégáinkkal 10%
feladatok részletezése

Saját szabadidős programjaink megrendelésekor is szükséges a részletek egyeztetése.

Milyen embereket keresünk?

N

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú, vagy egyetemi végzettséged van
  • jól kommunikálsz
  • precíz vagy
  • terhelhető vagy (előfordulhat, hogy az érdeklődések nem egyenletesen oszlanak el. Ezért lehetnek olyan napok, amikor jóval több érdeklődés, ügy érkezik.)
  • csapatjátékos vagy és könnyen dolgozol másokkal
Q

Téged keresünk ha, emberileg az alábbiak NEM jellemzők rád:

  • nem jellemző rád, hogy motiválatlan vagy. (Szeretünk pezsgő, “időröpítő” légkörben dolgozni.)
  • nem jellemző rád a negativitás. (A legjobb olyan munkatársakkal dolgozni, akik pozitív személyiséggel, szemlélettel rendelkeznek, akik nem problémákat keresnek és találnak, hanem feladatokat látnak és oldanak meg. ) 

Mit kínálunk neked?

Tartalmas és hasznos elfoglaltságot, pozitív szellemiségű közösséget,
azaz február elsejétől minimum június 15-ig
EGY JÓ MUNKAHELYET.

R

Nettó 133.392 Ft-os havi fizetés

  • Egyszerűsített foglalkoztatással, turisztikai idénymunka keretében történő foglalkoztatás
  • Havi 21 munkanappal, hétfőtől péntekig taró munkahéttel, napi 8 órában, 794 Ft-os órabérrel
  • Az esetleges túlórákat 1.100 Ft-al számoljuk
  • 60.000 Ft hűségprémiumot fizetünk pluszban azoknak a kollégáknak, akik az utólsó napig, azaz  2018. 06. 15-ig nálunk maradnak
R

Kerékpár és kickbike használat

Minden munkatársunk számára ingyenes kerékpár vagy kickbike használatot biztosítunk irodánknál a környezettudatosabb városi közlekedés jegyében.

R

Hosszabbítási lehetőség

Folyamatosan keressük és szükségünk van a motivált és tehetséges fiatalokra. A 2017-es tavaszi szezon után is 5 fő-nek ajánlottunk hosszabbítást. 2018-ban sem gondolkodunk másképp.

R

Céges csapatépítések

A baráti, egymást segítő légkör kialakítása érdekében fontosnak tartjuk, hogy havonta csapatépítő programot szervezzünk. Ilyenkor együtt túrázunk, játszunk, sörözünk, pi(zz)ázunk.  Az irodahelyiségünk alsó színtjét közzösségi térnek alakítottuk ki. Itt napközben is lehetőségünk van a kikapcsolódásra, azaz ha elfáradtál, megakadtál a munkában, akkor szó nélkül felállhatsz és mehetsz, mehettek pinpongozni, dartsozni, íjászkodni, indiai biliárdozni. Aztán felfrissülten ugrás a munka medencéjébe a következő pingpong, vagy darts csatáig.

R

Munkaidő

Napi 8 órás a munkaidőnk. A reggeli 8, 9, esetleg 10 órás munkakezdést hétköznapokra bontva közösen szoktuk egyeztetni. Túlóra az erősebb napokon adódhat. Ilyenkor lehetőleg addig maradunk, amíg ki nem szórjuk az aznapi ügyeket. A pénteki napok általában gyengébbek.

R

Masszázs

Csütörtök délelőttönként jön Évike, szakképzett masszőrünk, akinek speciális masszázsszékébe egyenként beülhet minden kollégánk egy kellemes stresszoldó dögönyözésre.

Milyen az irodánk?

Irodánk jellemzői

  • 3 szintes, tágas és kényelmes (350 m2)
  • berendezett konyha, étkező
  • a legalsó szintet játszó és buli térnek rendeztük be (darts, ping-pong, indiai billiárd, raklap bútorok)
  • 8 db mosdó (külön férfi és női)
  • terasz, rálátással a PMFC pályára
  • 12 db saját parkolóhely a motorral, autóval érkezőknek

Hol van az irodánk?

Pécsett, a Szigeti út 89 alatt, a PMFC pálya mellett. 

Éttermek, buszmegállók,boltok

3 étteremhez, 1 sparhoz, buszmegállókhoz is közel van az irodánk   

Itt van az irodánk

Szigeti út 89.

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

Jelenleg 12 állandó fővel működünk. Ebből 9 fő az ügyintéző, szerződésíró csapat, akik mindannyian fiatalok, fiúk, lányok vegyesen. 

Néhány vélemény, hogy miért jó nálunk dolgozni?

Barna

,,Jó hangulat és jófej kollégák. Ügyintézőként nem nagyon lehet unatkozni, ha mégis unatkozol, ott a ping-pong és a darts.”

Kriszti

“1 éve kerültem a céghez ügyintézőként. Jelenleg szerződésírói pozícióban dolgozom. Azért szeretek itt dolgozni, mert ez nem egy szokványos munkahely. Feladat természetesen mindig van, unatkozni nem szoktunk, de jó hangulatban telnek a napok az irodában, és a munkatársak között baráti viszony alakult ki. Emellett minden hónapban csapatépítő programokon vehetünk részt, és hetente masszőr is jön hozzánk. Kérdéssel bárkihez bármikor fordulhatunk, mindenki nagyon segítőkész.”

Marci

,,Az irodai munka önfeledt környezetben és hangulatban zajlik. Ha sok információ miatt tele van az ember feje, akkor van mód kicsit lazítani, felállni, kimenni a friss levegőre vagy akár játszani. Kollégáim egytől-egyig nagyon segítőkészek. Nincs olyan probléma, amire kis gondolkodás után meg ne találnánk a helyes megoldást. Az ember kissé sztárnak érezheti magát, hiszen minden ügyfél szeretne az ügyintéző idejéből egy kis darabot. Így nincs mit tenni, mint alázatosan és örömmel a megrendelő rendelkezésére állni. Szóval: ügyintézésre fel! :)”

Rita Kata

“Sok tapasztalattal és ambícióval gazdagodtam az Osztálykirándulások.hu csapatának tagjaként. Szeretem a szervezéssel kapcsolatos feladatokat, a kreatív-alkotó teendőket, a munkát pozitívan támogató kedélyes légkört, a rekreációt biztosító játékokat…mindezt egy finom kávé mellett! :)”

Betti

“7 éve lesz augusztusban, hogy az Irodánál dolgozom. Legfőbb feladataim aszerződésírás, számlázás, valamint programcsomagjaink frissítése. Szeretek itt dolgozni, mert nagyon jó a légkör és a közösség. Megértő és demokratikus a vezetőség, megbízható, korrekt a munkahely. Ha rossz napunk van akár egy „érdekes” ügyfél, akár magánügy miatt, akkor az óránkénti cigiszünet, vagy az „irodai játékteremben”egy pingpong/darts meccs kiváló feszültségoldásra. Ami nálunk már megszokott, de máshol ritka lehet, hogy jókedvűen érkezünk meg a munkahelyre reggelente, és nem panaszkodunk azon, hogy már megint dolgozni kell.”

Laci

“1 éve vagyok a cégnél, és alapvetően ügyintézői munkakörben dolgozom. Emellett a szerződésírásba is belekóstoltam, az osztálykirándulások szezonjában pedig szükség esetén animátorként is tevékenykedem a csoportoknál. Szívesen dolgozom itt, mert szeretem a pörgést, és azt, hogy mindig történik valami. Továbbá szuper a csapat, finom a kávé, és jó hangulatban telnek a csapatépítők.

Jelentkezés lezárult!

Jelentkezési határidő: 2018. 01. 18. 17.00

Munka időtartama: 2018. 02. 01 – 2018. 06. 15-ig

 

1. Lépés: Töltsd ki az alábbi  űrlapot! (Ne felejtsd el az önéletrajzodat és a motivációs leveledet is elküldeni!)

2. Lépés: A következő oldalon találni fogsz néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek, adj ezekre is választ! Mindez csak néhány percet vesz igénybe.