Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük azokat az osztálykirándulással, programcsomagokkal, szabadidős játékokkal és szállásokkal kapcsolatos Gyakran Ismételt Kérdéseket, amelyek a legtöbbször elhangzanak egy-egy foglalás során. Amennyiben kíváncsi vagy a kérdés válaszára, csupán kattints rá a kérdés mellett jobbra található narancssárga "+" gombra!
Kirándulásokkal kapcsolatban:
Hogyan zajlik a kirándulás foglalása?
Osztálykirándulást nagyon egyszerűen, akár pár perc alatt foglalhatsz a weboldalunkon keresztül. Amennyiben megtaláltad a számotokra legmegfelelőbbet, a kirándulás aloldalának alján keresd az ajánlatkérő űrlapunkat. Ezen keresztül díjmentesen kérhetsz tőlünk ajánlatot. Az űrlap elküldése után 3 munkanapon belül ügyintézőnk felveszi veled a kapcsolatot. Amennyiben ez nem történne meg, írj nekünk bátran a posta@osztalykirandulas.hu címre. Ide kattintva találsz egy rövid bemutató videót a foglalás menetéről!
Írunk szerződést a kirándulás szervezéséről?
Természetesen írunk szerződést!A szerződés egyrészről biztosítékot nyújt a megrendelő számára, valamint minden fontos információt tartalmaz a kirándulással kapcsolatban.
Szükséges előleget fizetni?
Kirándulásonként eltérhet a fizetés módja. A díjbekérő elfogadását követő 3 munkanapon belül 10 vagy 40% előleget kérünk be (a kirándulások aloldalán, a megrendelés módja menüpontban részletes leírás található erről).
A helyszínen van felmerülő költség?
A helyszínen felmerülő költség pl az IFA, mosatási díj, .... Ezeket a költségeket az utazási szerződésünk "Egyéb költségek, melyeket a részvételi díj nem tartalmaz" bekezdése tartalmazza.
Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben esős, viharos idő esetén a kültéri programok valamelyike elmarad, próbálunk egyeztetéssel más programelemet biztosítani, vagy anyagilag kompenzáljuk az elmaradt foglalkozást. Ez alól kivételt képez a programgazda animátor díja és az esetleges belépő és/vagy területhasználati díj.
Mi a teendő létszámcsökkenés esetén?
Létszámmódosításra írásban a posta@osztalykirandulas.hu e-mail címen, a kirándulás megkezdése előtt 48 órával van lehetőség (ide nem értve a hétvégi - szombat, vasárnap - időszakot). A létszámmódosításnál figyelembe kell venni a kétnapos programcsomag weboldalunkon feltüntetett minimum árát, ami alá a csoport által fizetett teljes részvételi díj nem csökkenhet. Utólagos (kirándulás utáni) létszámmódosításra nincs lehetőség.
Létszámnövekedés esetén a plusz főre eső részvételi díjat a helyszínen a programgazda-animátornak kell átadni.
Mi történik, ha lemondom a kirándulást?
Teljes lemondásra írásban a posta@osztalykirandulas.hu e-mail címen, a kirándulás megkezdése előtti munkanapon 12 óráig van lehetőség. A lemondási feltételeket a kirándulások, illetve az adott szállások oldalain találod meg.
A feltüntetett ár az utazás díját is tartalmazza?
Nem, a feltüntetett ár az utazás díját (vonat, autóbusz, HÉV, ...) nem tartalmazza , ezt minden esetben a megrendelőnek kell megszerveznie és fizetnie.
A kísérőknek is fizetni kell?
A legtöbb programcsomagunknál 2 fő kísérő pedagógus részvétele a programokon díjmentes, többnyire csak a szállást és étkezést kell fizetnie. Ez alól kivételek lehetnek az egynapos programcsomagok (itt minimum 15 vagy 20 fős diáklétszám esetén) a két fő kísérő pedagógus ingyenesen vehet részt a programjainkon. A weboldalunkon a kirándulások aloldalán az Árak menüpontban részletes leírás található erről.
Szállásokkal kapcsolatban:
Hogyan zajlik a szállás foglalása?
Szállást nagyon egyszerűen, akár pár perc alatt foglalhatsz a weboldalunkon keresztül. Amennyiben megtaláltad a számotokra legmegfelelőbbet, a szállás aloldalának alján keresd az ajánlatkérő űrlapunkat. Ezen keresztül díjmentesen kérhetsz tőlünk ajánlatot. Az űrlap elküldése után 3 munkanapon belül ügyintézőnk felveszi veled a kapcsolatot. Amennyiben ez nem történne meg, írj nekünk bátran a posta@osztalykirandulas.hu címre. Ide kattintva találsz egy rövid bemutató videót a foglalás menetéről!
Írunk szerződést a foglalásról?
Természetesen írunk szerződést!A szerződés egyrészről biztosítékot nyújt a megrendelő számára, valamint minden fontos információt tartalmaz a megrendeléssel kapcsolatban.
Szükséges előleget fizetni?
Igen, szállásonként eltérően 10-12% előleget kérünk be, amelyet a szerződés aláírását követő 3 munkanapon belül szükséges teljesíteni.
Hogyan zajlik a fizetés?
A fizetés több részletben zajlik. Az első része az előleg, amelyet a szerződés elfogadása után, 3 munkanapon belül kell kifizetni. Ezután kapcsolatba kerültök a szállásadóval, a továbbiakban fizetendő összeg eloszlása minden esetben a szállás szolgáltatótól függ. A weboldalunkon a szállások aloldalán található megrendelés módja menüpontban erről részletesen tájékozódhatsz!
A kísérőknek is fizetni kell a szállásért?
Az általunk közvetített szállások esetében ez eltérő. A szállásadók többsége biztosít kedvezményt a csoportok részére, például minden 21. fő szállása és étkezése díjmentes. Ez a kedvezmény szállásonként eltérő! A weboldalunkon a szállások aloldalán található ÁRAK menüpontban erről részletesen tájékozódhatsz!
Mi történik, ha lemondom a szállást?
Szállás lemondás esetén a befizetett előleg nem kerül visszatérítésre. A fennmaradó összeg visszatérítése, vagy vissza nem térítése szállásfüggő. A szállások aloldalán található lemondási feltételek menüpontban erről részletesen tájékozódhatsz!
A feltüntetett ár az utazás díját is tartalmazza?
Nem, a feltüntetett ár az utazás díját (vonat, autóbusz, HÉV, ...) nem tartalmazza , ezt minden esetben a megrendelőnek kell megszerveznie, és fizetnie.
A szálláshoz van lehetőség programokat is rendelni?
Természetesen erre van lehetőség. Weboldalunkon számos szabadidős program közül válogathatsz. Lehetőséged van arra is, hogy először lefoglald a szállást, majd utána pár héttel, vagy akár hónappal foglalhatsz a szállás mellé programokat is.
Nem találtál választ a kérdésedre? Írj nekünk!
Elérhetőségeink:
7624 Pécs, Szigeti út 89.
70/582-7000
20/440-9545
30/656-2264