Egy kitalált élethelyzet, vészhelyzet köré logikai és készségfejlesztő feladványokat és gyakorlatias feladatokat alkottunk meg. A program során a résztvevők a kezdetben összefüggéstelennek tűnő tárgyak és feladványok mentén elindulva egyre közelebb kerülnek a végső kiszabadulást jelentő megoldás felé.
A hagyományos szabaduló szobával ellentétben az osztálykirándulás.hu által kifejlesztett játék nem helyhez kötött. Programgazda-animátorunk a csoport szállására szállítja ki a szabaduló szetteket, melyekben különféle kiegészítők találhatóak (dobozok hagyományos és számzáras lakatokkal, feladványok, feladványokhoz köthető tárgyak pl.: térkép, tükör, kulcsok stb)
A résztvevőket 2-6 fős csoportokra osztjuk, majd a játék, illetve a kitalált élethelyzet ismertetése után minden csoport a saját szabaduló szettjével elkülönül (szobákba, társalgóba, közösségi terekbe) és elkezdődik a játék. A csapatok önállóan versenyeznek a 45 percnyi idővel és az ellenfelekkel. Az a csapat nyer, aki a legrövidebb idő alatt “jut ki” a szobából. A program végén programgazda-animátorunk értékeli a csapatokat és oklevelet állít ki az osztálynak.
L É G C S A P D A
Szabadulás egy utasszállító repülőgépről!
A történet egy magasban száguldó utasszállító repülőgépen játszódik. 2 órával az első lehetséges landolási hely előtt a pilóta rosszul lesz, eszméletét veszti. A pilótakabin ajtaja zárva.
A gép irányítását a robotpilóta automatikusan átveszi, de csak 45 percig képes erre emberi beavatkozás nélkül. Az utasok nem tudnak bejutni a vezetőfülkébe, így nem tudnak segítséget kérni rádión keresztül az irányítótoronytól. 45 percen belül megoldást kell találni a bejutásra, a rádióhasználatra. Csakis az irányítótorony segítségével tudják a robotpilóta beüzemelését biztosítani a biztonságos földet érésig.
A pilótafülkét egy speciális biztonsági protokoll, egy bejutáshoz szükséges 7 jegyű szó védi, amit csak a pilóta ismer. Szerencsére, pont hasonló esetre gondolva a pilóta elrejtett néhány tárgyat, rajzot, jelet, rejtvényt az utaskabinban, aminek segítségével az életre érdemes leleményes utasok megfejtéshez, ajtónyitáshoz juthatnak.
1 óra (ebből 45 perc áll rendelkezésre a szabaduláshoz)
Győrben a csoport szálláshelyén, de akár kiszállási lehetőséggel Győr 50 km-es körzetében.
1 játékszettel 2-6 fős csoportok játszhat. Településenként 6 db szett áll rendelkezésre, amivel akár 6 x 6 fő tud egyszerre játszani.
Megrendelhető akár iskolanapokra és egyéb alkalmakra is!
Megrendelés módja
A megrendelésnél a teljes összeg 15%-át kell befizetni 3 munkanapon belül (erről irodánk egy szerződést készít). Az egyéb fizetendő összeget legkésőbb a program időpontja előtt 1 héttel kell kifizetni.
Lemondás feltételei
A program az érkezés előtt 15 nappal lemondható, de a befizetett foglalási előleg mint bánatpénz nem kerül visszafizetésre. Legkésőbb az érkezés előtt 1 héttel lehet a létszámot módosítani. Minden lényeges változást, lemondást írásban kell jelezni a [email protected] e-mail címen.
Létszámlemondás esetén a szolgáltatást nem igénylő személyek befizetett foglalási előlege nem számolható bele az egyéb fizetendő összegbe. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a programtól való – bármely okból felmerülő – távolmaradás esetén a foglalási előleget nem követelheti vissza. A foglalási előleg befizetése utáni változások nem módosítják a díj mértékét, azaz ha csökken vagy növekszik a létszám, illetve változik a megrendelt szolgáltatás, a foglalási előleg változatlan marad.
A programon – lemondás nélküli – meg nem jelenés esetén, valamint az igényelt időponttól számított 1 héten belül történő lemondás esetén a befizetett teljes összeg nem kerül visszafizetésre.
Vitás esetekben a Pécsi Járásbíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. Mind a Megrendelő, mind az Utazási Iroda kötelezi magát a fent leírtak betartására.
Létszámnövekedés esetén a plusz főre eső részvételi díjat a helyszínen a programgazda-animátornak kell átadni.
Leave a review