Dolgozz velünk ügyintézőként!

Ügyintéző munkatársakkal bővítjük csapatunkat a pécsi irodánkban. Legyél te is az Osztálykirándulás.hu csapatának tagja!

Kezdési idő: 2023.03.06

Jelentkezési határidő: 2023.03.03

Kik vagyunk mi?

Mi egy pécsi utazási iroda vagyunk, több mint 70 fiatal animátor kollégával, akik az ország különböző pontjain dolgoznak velünk. Mi üzemeltetjük többek között az osztalykirandulas.hu weboldalt, ami országos szintű frontfelületet biztosít egy- és többnapos kirándulások szervezéséhez, több száz szálláshely közvetítéséhez.

 

Átlagéletkor

Átlagéletkor

Nézd meg hogy miket is csinálunk!

Mi lesz a feladatod, ha jelentkezel?

 

Ügyfeleink, akik főleg pedagógusok, weboldalunk kínálatát böngészve, abból választva keresik irodánkat telefonon, vagy e-mailen keresztül.

Ügyintézőként feladatod lesz a bejövő megrendelések feldolgozása, kezelése, leszervezése. A munkafolyamathoz tartozó dokumentumok elkészítése, valamint az ügyfelek tájékoztatása a megrendelés állásáról.

Első olvasatra lehet nehéznek tűnik, de nem az! 🙂 Biztosak vagyunk abban, hogy Te is hamar beletanulsz majd a feladatba. Mi megígérjük, hogy az  új munkatársak betanítására és az általunk használt rendszerek megismertetésére nagy gondot fordítunk majd.

Feladatok részletezése:

  • Megrendelések feldolgozása, leszervezése 40%
feladat részletezése

Az ügyintézők napjának legnagyobb részét a beérkező megrendelések feldolgozása tölti ki. A csapatban Te lennél az, aki leszervezed a szállásfoglalásokat, kirándulásokat, egyeztetsz a megrendelővel, partnerekkel. 
A feladatot egyszerűsíti, hogy a legtöbb esetben sablonizált programcsomagokkal dolgozunk, azonban olykor egyedi kérések is előfordulhatnak majd.
Törekszünk arra, hogy a megbízó igényei, kérései alapján állítjuk össze a programot, a helyszín adottságait és a mi játékpallettánkat is figyelembevéve.

Először lehet bonyolultnak tűnik, de a feladathoz minden rendelkezésedre fog állni. Jól bevált sablonjaink, rendszereink vannak, amik mankóként a kezedben lesznek.

  • Programok leegyeztetése, leszervezése 35%
feladat részletezése

Amint minden kérést számításba véve összeállítottad a programtervet, Téged kérünk meg, hogy egyeztesd le a megrendelővel, szállásadóval, egyéb partnerekkel is, hogy tudják-e vállalni az eseményt. Szerencsére az évek során számtalan partnerség alakult már ki, így ebben a munkafázisban is tudunk támogatást adni. Ettől függetlenül a nyitottság, közvetlenség és a megfelelő kommunikációs készség a kulcsa ennek a feladatnak.

 Miután sikeresen leegyeztetted a részleteket mind a megbízóval, mind a partnerekkel, át tudod adni a projektet a munkatársadnak, aki viszi tovább az ügyintézést és megírja a szerződést. A munkafolyamat ezen részében szorosan együtt dolgoznak munkatársaink, így elengedhetetlen a megfelelő kommunikáció és a jó csapatjáték is.  🙂

  • A projektek folyamatos nyomon követése, adminisztráció 25%
feladat részletezése

Munkád során párhuzamosan számos megbízással fogsz találkozni. Ahhoz, hogy minden projekt gördülékenyen menjen és elégedettek legyenek az ügyfelek, precíz és felelősségteljes munkavégzést, folyamatos adminisztrálást kérünk csapattársainktól.
A Te segítségedet is kérnénk ebben. Reméljük ez számodra sem jelentene gondot. 🙂  

Milyen embereket keresünk?

N

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú, vagy egyetemi végzettséggel rendelkezel
  • multifunkciós vagy
  • nem kell a szomszédba menned egy kis kreativitásért és kitartásért, a nehéz helyzetekben is állod a sarat
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel és bátran nyúlsz a telefon után
  • közvetlen, nyitott és segítőkész személyiségjegyek jellemeznek (Egyrészt számunkra nagyon fontos a jó munkahelyi légkör, törekszünk arra, hogy mindenki jól érezze magát, másrészt Te vagy a kulcs a Megbízóhoz is.)
  • gyorsan tudsz reagálni váratlan szituációkra és azonnal a megoldásra törekszel. (Előfordulhat, hogy a Megbízó az utolsó pillanatban szeretne változtatni a megrendelésén, számunkra ilyenkor is a Megbízó az első.)
  • terhelhető és rugalmas vagy (Előfordulhat, hogy a beérkezett megrendelések nem egyenletesen oszlanak el. Ezért lehetnek olyan napok, amikor jóval több ügy érkezik.)
Q

Nem téged keresünk, ha:

  • jellemző rád a motiválatlanság. (Szeretünk pezsgő, “időröpítő” légkörben dolgozni.)
  • jellemző rád a negativitás. (A legjobb olyan munkatársakkal dolgozni, akik pozitív személyiséggel, szemlélettel rendelkeznek, akik nem problémákat keresnek és találnak, hanem feladatokat látnak és oldanak meg. )
  • jellemző rád a szétszórtság. (Ez egy felelősségteljes pozíció, ahol fontos, hogy munkatársunk komolyan vegye feladatát. Összeszedettséget, pontosságot és precizitást várunk el mindent csapattagunktól.)

Jelentkezésnél előnyt jelent, ha

  • animátori munkakörben szereztél már tapasztalatot

Mit kínálunk neked?

Tartalmas és hasznos elfoglaltságot, motivált és pozitív szellemiségű közösséget, azaz egy jó munkahelyet. Akár pályakezdőknek is tapasztalatszerzést, szakmai fejlődést, karrierutat.

R

Szakmai fejlődés

Folyamatosan keressük és szükségünk van a motivált és tehetséges kollégákra, akikkel hosszú távra tervezünk. Cégünk profilja több márkát és szolgáltatást magába foglal, így mindig lesz lehetőséged a szakmai fejlődésre, valamint akár teljesen új ismeretek elsajátítására.

R

Fizetés, részletek

  • A munka időtartama: 3,5 hónap
  • Havi 21 nappal, hétfőtől péntekig tartó, napi 8 órás munkavégzést.
  • Nettó 220.000 Ft-os havi fizetést.
  • Prémium: Nettó 50.000 Ft az 5 hónap után
  • Az esetlegesen felmerülő túlórák elszámolását.
R

Tartalmas Munkaidő

Napi 8 órás a munkaidőnk. A reggeli 8, 9 órás munkakezdést hétköznapokra bontva közösen szoktuk egyeztetni. Túlóra az erősebb napokon adódhat. Ilyenkor lehetőleg addig maradunk, amíg ki nem szórjuk az aznapi ügyeket. A pénteki napok általában gyengébbek.

R

Pontos és rendszeres fizetés

Nálunk minden esetben pontosan érkezik a fizetés. Havonta két alkalommal, minden hónap 15-én és a hónap utolsó munkanapján történik a bérkifizetés.

Milyen az irodánk?

Irodánk jellemzői

  • berendezett konyha, étkező, darálós kávégéppel, ami korlátlan mennyiségben áll rendelkezésedre
  • terasz, rálátással a PMFC pályára

Hol van az irodánk?

Pécsen, a Szigeti út 89. alatt, a PMFC pálya mellett.

Miért jó nálunk dolgozni?

Dani

“Rendkívül változatos, kiváló fejlődési, tanulási lehetőségeket találok a munkám során.Remek, produktív társaságban zajlanak a napok. A cég minden tagjának fontos a humor, a pozitivitás, de emeltet a saját területén a hatékonyság és a precizitás. Szeretem, hogy reggelente jókedvvel jövök munkába, és örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek.”

Bia

“Számomra a legfontosabb mindig a nyugodt irodai légkör volt és nagyon örülök, hogy egy ilyen támogató, lelkes, kreatív, fiatalos csapat tagja lehetek. A munka izgalmas és kihívásokkal teli és jó lehetőséget biztosít az önfejlesztésre.”

Laci

“5 éve vagyok a cégnél, és alapvetően ügyintézői munkakörben dolgozom. Emellett a szerződésírásba is belekóstoltam, az osztálykirándulások szezonjában pedig szükség esetén animátorként is tevékenykedem a csoportoknál. Szívesen dolgozom itt, mert szeretem a pörgést, és azt, hogy mindig történik valami. Továbbá szuper a csapat, finom a kávé, és jó hangulatban telnek a csapatépítők.”

Jelentkezz hozzánk!

 

Jelentkezési határidő: 2023.03.03
Kezdési idő: 2023.03.06.

Munka időtartama: 5 hónap

1. Lépés: Töltsd ki az alábbi  űrlapot!

2. Lépés: Ezután a következő oldalon (valamint e-mailben is, ha most nincs rá időd) kapni fogsz Tőlünk néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged.