A megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen
egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban, email útján tájékoztatja a szállásadót.
– A foglalt időpontot megelőző legalább 180 nappal történő lemondás esetén a befizetett foglaló és előleg a későbbi, egyeztetett időpontban
szálláshely szolgáltatásra felhasználható.
– A foglalt időponthoz képes 180 napnál rövidebb időn belül történő lemondás esetén a foglaló és előleg nem jár vissza, az összeg a szolgáltatót
illeti.
– A foglalt időponthoz képes 14 napnál rövidebb időn belül történő lemondás esetén a teljes összeg fizetendő.
– Megrendelő elfogadja, hogy a létszám csökkentés, módosítás is lemondásnak minősül, a csökkentés mértékéig. A létszám növelése – a
szálloda kapacitásától függően a tábor kezdetéig megtehető, ilyen esetben a megrendelő mindig email útján köteles kérését a szállásadó felé
jelezni.
– Amennyiben a megrendelő a szállást elfoglalja, a szállás elfoglalása előtt megfizetett díjból a megrendelő részére
visszafizetés nem jár, tehát a lefoglalt személyek szállását és étkezését a megrendelő köteles kifizetni, függetlenül attól, hogy igénybe vették e
a szolgáltatást.