Dolgozz velünk!

Pénzügyi és adminisztratív munkatársat keresünk pécsi csapatunkba!

Jelentkezési határidő: 2023.01.06
Kezdési idő: 2023.01.16.
Munka időtartama: 5 hónap

Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk az Osztálykirándulás.hu csapata. Mi egy 12 fős pécsi utazási iroda vagyunk, több mint 70 fiatal animátor kollégával, akik az ország különböző pontjain dolgoznak velünk. Mi üzemeltetjük többek között az osztalykirandulas.hu weboldalt, ami országos szintű frontfelületet biztosít egy- és többnapos kirándulások szervezéséhez, több száz szálláshely közvetítéséhez.

2019-ben több mint 77.000 elégedett diák, pihenni, kikapcsolódni vágyó választott minket. 

Nézd meg, hogy miket csinálunk!

Mi lesz a feladatod, ha jelentkezel?

Ügyfeleink, akik főleg pedagógusok, weboldalunk kínálatát böngészve, abból választva keresik irodánkat telefonon, vagy e-mailen keresztül. Pénzügyi és adminisztratív munkatársként feladatod lesz, hogy az ügyintézők által leszervezett megrendeléseket nyomon kövesd, a szolgáltatás egyes lépéseihez tartozó pénzügyi és egyéb dokumentumokat elkészítsd, valamint ezekről tájékoztasd az ügyfelet. Mivel részletes betanítást biztosítunk, ezért adminisztratív és pénzügyi területen szerzett tapasztalat nem elvárás a részünkről.

Feladatok részletezése:

  • Díjbekérők készítése 40%
feladat részletezése

Fő feladatod az ügyintézők által leszervezett és szerződésre átadott megrendelések alapján a díjbekérők elkészítése lesz ügyfeleink számára. Olyan embert keresünk, aki pontosan és precízen készíti el ezeket a dokumentumokat, hiszen ez minden projektünk alapja.

A precízség mellett a számokkal való jó kapcsolat, valamint a jó logikai gondolkodás, ami számunkra fontos ennél a munkafolyamatnál.

  • Visszaigazolások küldése 30%
feladat részletezése

Miután befizette az ügyfél a díjbekérőt, indulhat a projekt. Kezdődik a munka pörgősebb része. Rád szeretnénk bízni a  kirándulásban résztvevő partnerek (szállásadók, éttermek, egyéb szolgáltatók) kiértesítését, a folyamatos kapcsolattartást és az esetleges egyeztetéseket is velük (mindezt telefonon, vagy e-mailben). Ennél a feladatnál szuper kommunikációs készségedre, komplex látásmódodra és olykor a rugalmasságodra lesz szükséged.

 

  • Szerződések elkészítése 20%
feladat részletezése

Az egyeztetések után, a partnerek visszaigazolják, hogy vállalják-e a megbízást, ha igen, a Te következő feladatod az utazási szerződések elkészítése lesz. Itt már nincs sok hátra a folyamatból, már majdnem kész vagy :)Utazási szerződéseink minden olyan információt magukba foglalnak, amik egy ilyen projektnél lényegesek lehetnek, emiatt nagyon fontos, hogy 100%-os fókusszal, körültekintően írjuk meg ezeket.

  • Folyamatok nyomonkövetése 10%
feladat részletezése

Párhuzamosan számos ilyen projekten dolgozik csapatunk, amiben vannak kisebb és nagyobb megbízások egyaránt. Munkád során Te is tapasztalni fogod, hogy különböző fázisokban lesznek ezek a projektek. Ebből adódóan a már meglévő ügyek folyamatos nyomon követésében, a határidők figyelésében is számítunk Rád. Természetesen adatbázisok, jól bevált rendszerek és a csapat is támogatni fogja a munkavégzésedet, ne ijedj meg. 🙂

Milyen embereket keresünk?

N

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú, vagy egyetemi végzettséged van (közgazdasági – pénzügy-számvitel végzettség előnyt jelent)
  • munkád során mindig pontosságra és precízségre törekszel
  • jó memóriával, logikai gondolkodással és egyfajta projektszemlélettel rendelkezel

  • jól és kellően határozottan kommunikálsz
  • a változásmenedzsment nem idegen számodra, rugalmasan állsz a felmerülő változásokhoz és továbbra is segítőkész és türelmes maradsz (Előfordulhat, hogy a Megbízó az utolsó pillanatban szeretne változtatni a megrendelésén, számunkra ilyenkor is a Megbízó az első.)

  • terhelhető és rugalmas vagy (Előfordulhat, hogy a beérkezett megrendelések nem egyenletesen oszlanak el. Ezért lehetnek olyan napok, amikor jóval több ügy érkezik.)
  • csapatjátékos vagy és könnyen dolgozol másokkal, de emellett munkádat önállóan és felelősségteljesen el tudod végezni
  • barátságos, nyitott, kommunikatív személyiség vagy (Mi nagyon szeretünk együtt dolgozni, jó hangulatú, vidám társaság vagyunk. Számunkra fontos, hogy mindenki jól érezze magát.)

Jelentkezésnél előny jelent, ha

  • hasonló munkakörben szereztél már tapasztalatot
  • közgazdasági végzettséggel, pénzügyi – számviteli ismeretekkel rendelkezel

Mit kínálunk neked?

Tartalmas és hasznos elfoglaltságot, motivált és pozitív szellemiségű közösséget, azaz egy jó munkahelyet. Pályakezdőknek tapasztalatszerzést, szakmai fejlődést.

R

Szakmai fejlődés, karrier opciók

Folyamatosan keressük és szükségünk van a motivált és tehetséges kollégákra, akikkel hosszú távra tervezünk. Cégünk profilja több márkát és szolgáltatást magába foglal, így mindig lesz lehetőséged a szakmai fejlődésre, valamint akár teljesen új ismeretek elsajátítására.

R

Versenyképes bér & pontos fizetés

Bérezés

Nettó 220.000 Ft-os havi fizetés.
Prémium: Nettó 70.000 Ft az 5 hónap után.

Nálunk minden esetben pontosan érkezik a fizetés. Havonta két alkalommal, minden hónap 15-én és a hónap utolsó munkanapján történik a bérkifizetés.

R

Munkaidő

Napi 8 órás a munkaidőnk. A reggeli 8, 9 órás munkakezdést hétköznapokra bontva közösen szoktuk egyeztetni. Túlóra az erősebb napokon adódhat. Ilyenkor lehetőleg addig maradunk, amíg ki nem szórjuk az aznapi ügyeket. A pénteki napok általában gyengébbek.

Milyen az irodánk?

Irodánk jellemzői

  • berendezett konyha, étkező, darálós kávégéppel, ami korlátlan mennyiségben áll rendelkezésedre 🙂
  • terasz, rálátással a PMFC pályára

Hol van az irodánk?

Pécsen, a Szigeti út 89. alatt, a PMFC pálya mellett.

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

Csapatunk kivétel nélkül fiatalos, összetartó munkatársakból áll.

Néhány vélemény, hogy miért jó nálunk dolgozni

Dani

“Rendkívül változatos, kiváló fejlődési, tanulási lehetőségeket találok a munkám során.Remek, produktív társaságban zajlanak a napok. A cég minden tagjának fontos a humor, a pozitivitás, de emeltet a saját területén a hatékonyság és a precizitás. Szeretem, hogy reggelente jókedvvel jövök munkába, és örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek.”

 

Bia

“Számomra a legfontosabb mindig a nyugodt irodai légkör volt és nagyon örülök, hogy egy ilyen támogató, lelkes, kreatív, fiatalos csapat tagja lehetek. A munka izgalmas és kihívásokkal teli és jó lehetőséget biztosít az önfejlesztésre.”

 

Laci

“3 éve vagyok a cégnél, és alapvetően ügyintézői munkakörben dolgozom. Emellett a szerződésírásba is belekóstoltam, az osztálykirándulások szezonjában pedig szükség esetén animátorként is tevékenykedem a csoportoknál. Szívesen dolgozom itt, mert szeretem a pörgést, és azt, hogy mindig történik valami. Továbbá szuper a csapat, finom a kávé, és jó hangulatban telnek a csapatépítők.”

Jelentkezz hozzánk!

 

Jelentkezési határidő: 2023.01.06
Kezdési idő: 2023.01.16.

Munka időtartama: 5 hónap

1. Lépés: Töltsd ki az alábbi űrlapot!

2. Lépés: Ezután következő oldalon (illetve e-mailben is, ha most nincs időd kitölteni) kapni fogsz Tőlünk néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged.