5 (1 Review)
0 Ft-tól-tól
5
(1 értékelés)
Ajánlatkérés
Duration

Tour Type

Daily Tour

Group Size

1 person

Languages

___

Kirándulás információk

id. Várnai Péter
Alapító, Tanár

Kétnapos izgalmas osztálykirándulás Kecskeméten! Az első nap városfelfedező séta vagy Cool-túra kvízjátékkal indul, amely során Kecskemét különlegességeit fedezhetitek fel. A programot a Cifrapalota tárlatvezetéssel gazdagított megtekintése követi, majd délután csapatjátékok, mint a lézerharc, buborékfoci vagy az Élménylabor teszik színesebbé a napot. Az estét vacsora és egy vidám Netkvíz zárja.

A második nap soft-csúzlis kalandjátékkal indul, amely után további fakultatív programlehetőségek állnak rendelkezésetekre, mielőtt élményekkel gazdagodva hazautaztok.

Nézzétek meg az ajánlott programtervet, és szervezzetek felejthetetlen élményeket Kecskeméten!

A programcsomag több verzióban is választható. Más időrend érdekelné?

Keresse ügyintézőinket!​

AJÁNLOTT PROGRAMTERV

ELSŐ NAP (Vonattal érkezőknek a csomagok elhelyezése a szálláshelyen.)

09:30Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:00Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában

13:30Egy választható program 1 órában

  • Lézerharc
  • Íjászok viadala
  • Élménylabor
  • Nerf csetepaté

15:00/15:15Egy választható program 1 órában

  • Buborékfoci
  • Vakfoci
  • Élménylabor

16:30/16:45 → Sárkányhajózás 1 órában
18:30Szálláshely elfoglalása
19:00Vacsora a szálláshely éttermében
20:00Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek, majd hazautazás

A programcsomag 3, vagy több naposra is bővíthető!

Programelemek Bemutatása

A kiránduláshoz választható szállás(ok) bemutatása

Megrendelőink véleményei & Rólunk

Évente 50.000 diák kirándul velünk | 22 éve fennálló, családi tulajdonú vállalkozás pedagógus alapítókkal

Átlagos értékelés – 4,8/5

Árak

2024-25-ös évre, diákcsoportok részére

Foglaljon december 4-ig még idei árakon, akár 20.000 Ft kedvezménnyel!

December 4-ig még idei árakat biztosítjuk*

*Amennyiben Ön 2026-os látja, úgy ajánlatkérésnél ügyintéző kollégáink a 2025-ös árakat fogják megküldeni önnek. Ez azért lehetséges, mert november végén kezdjük frissíteni az árakat.

20.000 Ft-os utalvány

20.000 Ft-ot elengedünk az 1 és 2 napos programcsomagok árából (A, B, C verzió esetén) december 4-ig!

EUB Utasbiztosítás az egész osztálynak

1 és 2 napos kirándulások, valamint szállások mellé - Baleset biztosítás - Szállodai kárbiztosítás - Poggyászbiztosítás - Egészségügyi segítségnyújtás - (Megrendelése után kérje irodánktól az "Ingyenes EUB Utasbiztosítás" kitöltendő űrlapját.)

Ingyenes okostelefonos kvízjáték

Akár több órányi szórakozás a szálláson!

5.000 Ft értékű Kreatív Farmer webáruház vásárlási utalvány

Magaságyásokra, konténeres gyümölcsfákra és esővízgyűjtőkre.

Máv utazási segédlet

PDF segédletünkkel végigvezetjük Önt a MÁV-os csoportos utazási kedvezmény igénybe vételén.

Szervezési segédletek

Szervezési segédlet minden régióhoz, hogy megkönnyítsük az ideális programterv kiválasztását.

A feltüntetett kedvezmények és bónuszok decemberig 4-ig használhatóak fel.

Miért az osztálykirándulás.hu-val kiránduljatok ?

Teljeskörű szervezés

A leírásban található vastagon szedett elemeket ( szállás, étkezés, programok) mi szervezzük meg.

Utasbiztosítás az egész csoportnak

Az általunk szervezett 1 és 2 napos kirándulások tekintetében az egész osztályra EUB utasbiztosítást kötünk.

Garantáltan a legkedvező árak

A szállás az étkezés és a programok esetében garantáljuk a legkedvezőbb árakat

Rossz idő garancia

Amennyiben valamelyik program elem a kedvezőtlen időjárás miatt elmarad, akkor kompenzáljuk azokat.

Saját animátorok

Az kirándulás csomagjaink 98%-nál a programokat az osztálykirándulás.hu animátorai tartják.

Programelemek

Buborékfoci

A játékosok egy nagy átlátszó buborékgömb belsejében elhelyezkedve, annak teljes “ütközésvédelmét” élvezve, szabadon lökdösődhetnek, ütközhetnek egymással, vagy akár a talajjal. Az élmények kiteljesedését akár 3 féle játékunk, a taszigálós buborék szumó, a “székfoglalós” kakukktojás és a klasszikus focizásra hajazó buborékfoci

Íjászok viadala

A program elején az íjászok képzést kapnak, hogyan is kell használni a szivacsvégű nyílvesszőket. Ezután 2 játékot lehet kipróbálni: derült(s)égből nyílzáporba majd a csapatok közötti íjászvíjásztusát. A játékörömöt a találatok fájdalommentessége és az arcot védő maszk is garantálják.

Soft-csúzlis kalandjáték

A “Soft-Csúzlis” kalandjáték játékrendszerében hasonlóságot mutat a paintball-al. Ugyanakkor ez nem igényel semmiféle védőfelszerelést. A soft-csúzli úgy lett kifejlesztve, hogy abból töltényként kizárólag csak teniszlabda nagyságú, nagyon puha, de jó röptű, speciális szivacslabdát tudjunk kilőni, ami teljes baleset- és fájdalommentességet biztosít. A vadkeleti adok-kapok és az élet és zászlószerző stratégiai játékaink gyermeknek, felnőttnek egyaránt kihagyhatatlan zsigeri élményt kínál.

Vakfoci

A “vakon focizás” élménye semmi eddig kipróbált szabadidős játékéhoz nem hasonlítható. Bekötött szemmel sokáig mozogni, tájékozódni, közlekedni egy látó embernek igencsak szokatlan, kihívást jelentő feladat. Hát ha még fociznunk és gólt rúgnunk is kell közben! Hogyan lehet ezt megoldani? Hát társunk, avatárunk segítsége mellett, bátorsággal, megfelelő önbizalommal, egyéb érzékszerveink fokozott használatával és persze a labdára való “odafigyeléssel”.

Városfelfedező kvízjáték

Fedezzétek fel történelmi városainkat a városfelfedező kvízjátékaink segítségével. A Cool-túra a kisebbeknek, míg a városfelfedező sétát a nagyobbaknak és a felnőtteknek ajánljuk.

Sárkányhajózás

Egy hajóban evezni minden közösség célja. Biztonságos Sárkányhajóinkkal, rutinos kapitányaink kormányzásával segítjük ennek elérését.

Lézerharc

A lézercsata ember-ember elleni “hadviselést” büntetlenül lehetővé tevő interaktív játék. Az egyik legnagyobb előnye, hogy semmilyen védőfelszerelést nem igényel, illetve a "kilőtt" infravörös fénysugár teljesen ártalmatlan a szervezetre, illetve fájdalommentes a játékosokra nézve. A másik nagy előny, a "fronthelyzetből", a közös cél eléréséből fakadóan a bajtársiasság, a közösséget formáló élmény kialakulása.

Nerf csetepaté

Az 5 féle egymásra épülő játék kiváltja a résztvevőkből az önfeledt, fizikai aktivitást és a zsigereinkből eredő, legtöbbször láthatatlan, legbensőbb tulajdonságokat, reakciókat.

Élménylabor

Új interaktív játékrendszerünkre jellemző az eredetiség, a szó szerinti gigantizmus, illetve az egyszerű nagyszerűség. A következő játékelemek garantált szórakozást és a szükségszerűen kialakuló együttműködésből is fakadóan felejthetetlen közös élményeket nyújtanak: Óriás beerpong, a Pálcapeca, a Létragolf, a Tenyértollas, a Rúd strikk és a frizbis “Dobd le-kapd el” csata.

Netkvíz

Kvízjáték másképp! Műveltségi interaktív kvízjátékunk már digitális felületen is elérhető! A különféle témakörökben feltett kérdések megválaszolására semmi másra, csupán egy okostelefonra (vagy tabletre), és persze a gyorsaságon kívül együtt gondolkodásra lesz szükségetek! A Netkvízt egyének, vagy csapatépítő jelleggel kisebb, egy okostelefon köré összegyűlő, 2 – 5 fős csapatok is játszhatják.

Árak a 2025-ös évre (diákcsoportok részére):

Válasszon az alábbi verziók közül!

A verzió

ELSŐ NAP

09:30Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:00Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában

13:30Egy választható program 1 órában

  • Lézerharc
  • Íjászok viadala
  • Élménylabor
  • Nerf csetepaté

15:00/15:15Egy választható program 1 órában

  • Buborékfoci
  • Vakfoci
  • Élménylabor

16:30/16:45 → Sárkányhajózás 1 órában
18:30Szálláshely elfoglalása
19:00Vacsora a szálláshely éttermében
20:00Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza),
majd hazautazás

Ár: 12.500 Ft/fő/éj + szállás és étkezés + a Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja 
(legalább 25 fizető diák esetén)
(Utasbiztosítás választása esetén +220 Ft/fő/nap összeggel emelkedik – a mértéke 2025 januárjától változhat).
(lézerharc választása esetén a fenti ár +500 Ft/fő összeggel emelkedik)
Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges

B verzió

ELSŐ NAP

09:30Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:00Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában

13:30/14:00Egy választható program 1 órában

  • Buborékfoci
  • Vakfoci
  • Élménylabor
  • Lézerharc
  • Íjászok viadala
  • Nerf csetepaté

15:30/15:45 → Sárkányhajózás 1 órában
16:45 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza)
18:30Szálláshely elfoglalása
19:00Vacsora a szálláshely éttermében
20:00Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza),
majd hazautazás

Ár: 10.610 Ft/fő/éj + szállás és étkezés + a Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja 
(legalább 25 fizető diák esetén)
(Utasbiztosítás választása esetén +220 Ft/fő/nap összeggel emelkedik – a mértéke 2025 januárjától változhat).
(lézerharc választása esetén a fenti ár +500 Ft/fő összeggel emelkedik)
Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges

C verzió

ELSŐ NAP

10:00Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:30Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában
14:15 → Sárkányhajózás 1 órában

15:15 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza)
17:30Szálláshely elfoglalása
18:00Vacsora a szálláshely éttermében
19:00Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza),
majd hazautazás

Ár: 7.120 Ft/fő/éj + szállás és étkezés + a Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja 
(legalább 25 fizető diák esetén)
(Utasbiztosítás választása esetén +220 Ft/fő/nap összeggel emelkedik – a mértéke 2025 januárjától változhat).
(lézerharc választása esetén a fenti ár +500 Ft/fő összeggel emelkedik)
Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges

 

A részvételi díj tartalmazza a programtervben vastagon kiemelt elemeket.

Programgazda-animátor díja (igénylése kötelező):

  • A és B verzió esetén: 18.000 Ft/csoport  + 16.250 Ft/csoport kiszállás, üzemanyagdíj
  • C verzió esetén: 14.000 Ft/csoport

Egyéb részvételi díj:

  • Sofőr félpanziós ellátással: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján
  • Két fő kísérő pedagógus részvételi díja: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján

Egyéb költségek, melyeket a részvételi díj nem tartalmaz:

  • A Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja.
  • Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges
  • Szállás és ellátás
  • Utasbiztosítás választása esetén +220 Ft/fő/nap (a mértéke 2025 januárjától változhat).
  • Idegenforgalmi adó (18 év felett): 400 Ft/fő/éj (helyszínen fizetendő; az ár változhat).
  • Az ide- és hazautazás költségét az osztály maga szervezi.
  • Esetleges városon belüli tömegközlekedés ára.
  • Fakultatív programok.

Durations

Fullday (+7hours)

Helyszín

Kecskemét

További információk

  • Élményfürdő
  • Nagytemplom
  • Játékmúzeum
  • Planetárium
  • Kecskeméti Rajzfilmstúdió

Programok:

A megrendelésnél a teljes összeg 15%-át kell befizetni 3 munkanapon belül (erről irodánk egy szerződést készít).Az egyéb fizetendő összeget legkésőbb a program időpontja előtt 1 héttel kell kifizetni. 

 

Szállás:

A megrendelésnél a megrendelt szolgáltatás árának 12%-át kell befizetni 3 munkanapon belül. A fennmaradó összeget a helyszínen érkezéskor kell kifizetni.

Programok:

A program az érkezés előtt 15 nappal lemondható, de a befizetett foglalási előleg mint bánatpénz nem kerül visszafizetésre. Legkésőbb az érkezés előtt 1 héttel lehet a létszámot módosítani. Minden lényeges változást, lemondást írásban kell jelezni a [email protected] e-mail címen. Létszámlemondás esetén a szolgáltatást nem igénylő személyek befizetett foglalási előlege nem számolható bele az egyéb fizetendő összegbe. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a programtól való – bármely okból felmerülő – távolmaradás esetén a foglalási előleget nem követelheti vissza. A foglalási előleg befizetése utáni változások nem módosítják a díj mértékét, azaz ha csökken vagy növekszik a létszám, illetve változik a megrendelt szolgáltatás, a foglalási előleg változatlan marad. A programon – lemondás nélküli – meg nem jelenés esetén, valamint az igényelt időponttól számított 1 héten belül történő lemondás esetén a befizetett teljes összeg nem kerül visszafizetésre. Mind a Megrendelő, mind az Utazási Iroda kötelezi magát a fent leírtak betartására. Létszámnövekedés esetén a plusz főre eső részvételi díjat a helyszínen a programgazda-animátornak kell átadni.

 

Szállás:

Létszámmódosításra legkésőbb a kirándulás előtti napon van lehetőség, max. 2 fő-ig. Teljes lemondásra a kirándulás előtt 2 hétig van lehetőség. Ha kirándulás és a lemondás között kevesebb, mint két hét van, a szálláshely 50% kötbér megfizetésére tart igényt.

A csoportok helyszínre való érkezése, valamint az eszközök foglaltsága miatt az időrend változhat. Irodánk fenntartja a jogot a programelemek sorrendjének rugalmas változtatására, valamint a kedvező ár fenntartása és a kihelyezett eszközkészlet(ek) kihasználása érdekében akár több csoport azonos időben történő fogadására, foglalkoztatására. A maximális létszámot a helyszín sajátosságai, illetve a kihelyezett eszközök mennyisége és a programelem sikeres lebonyolíthatósága határozza meg. Amennyiben több csoportnak tartunk egyszerre foglalkozást, akkor az azonos korosztályúak egymás ellen is küzdhetnek a csapatépítő játékoknál, illetve párhuzamosan indíthatók a turista kvízjátékainknál a különböző korosztályok felváltva, vagy ha megoldható, egyszerre, de elkülönített módon, területen kerülnek foglalkoztatásra. Programgazda-animátoraink nagyon segítőkészek, de nem feladatuk a csoport fegyelmezése, kísérése, az idegenvezetés és más, a programelemekhez nem tartozó egyéb szolgáltatás lebonyolítása!

Kirándulás helyszíne

Értékelések

5/5
Excellent
(1 Review)
Excellent
1
Very Good
0
Average
0
Poor
0
Terrible
0
1 review on this Tour - 1 és 1 mutatása
Kecskeméti kétnapos osztálykirándulás városfelfedező sétával (T-1281)
Nikolett
2025/07/07

Osztályfőnök

Gördülékenyen, megbízhatóan működtek a programok.

Vélemény írása

0 Ft-tól
5 (1 Review)

Keress minket bátran!

  •  Hívjon! Segítünk

    Hívjon! Segítünk

    0670/676-1136, 0670/676-1140

  • Rossz idő garancia

    Rossz idő garancia

    Kompenzáljuk a rossz idő miatt elmaradt programokat.

  • Árgarancia

    Árgarancia

    Garantáljuk a legkedvezőbb árakat

Keress minket bátran!

Email

[email protected]

Telefon

70/676-1136, 70/676-1140

Video

Városfelfedező kvízjáték

Fedezzétek fel történelmi városainkat a városfelfedező kvízjátékaink segítségével. A Cool-túra a kisebbeknek (5. osztálytól), míg a városfelfedező sétát a nagyobbaknak (7. osztálytól) és a felnőtteknek ajánljuk.

A térképen bejelöltük a látnivalókat, nevezetességeket, majd beszámozva „láncra fűztük” ezeket. Ezek után mindegyik számozott látnivalóhoz írtunk egy tömör, frappáns, „idegenvezetői” szöveget és feltettünk egy témához illő kvízkérdést. A válasz a fejünkben, vagy a lekaparható festékkel eltakart megoldókulcson található meg.  A játékot már 7. osztályos kortól ajánljuk.


Program menete

Programgazda-animátorunk a csoportot 2-3 fős csapatokra bontja, kiosztja a szükséges térképeket, a kvízkérdéseket is tartalmazó, városismereti feladatlapokat, valamint egy válaszadáshoz szükséges, lekaparható festékkel eltakart megoldókulcsot. A térképen bejelölt útvonalon 26 pont szerepel, melyekhez egy-egy kérdés tartozik. A csapatoknak önállóan kell megtalálniuk a pontokat, majd kitalálniuk a helyes válaszokat a kérdésekre.  A program során az a csapat nyer, amelyik a legkevesebb rossz kaparással válaszolja meg a kvízkérdéseket.


Városfelfedező séta programunk előnye

  • garantáltan végig vezeti a játékosokat a legszebb útvonalon
  • teljes kikapcsolódást biztosít
  • edzettséget nem igényel
  • egyszerre akár 60 fő is játszhatja
  • életkori sajátosságoknak jobban megfelelve idegenvezetést is helyettesíthet
  • a start- és a célhely ugyan az
  • gyenge esős időben is végezhető

Video

Műltfürkész kvízjáték

Mi az a Múltfürkész kvízjáték ?

Hazánk több tucat híres építményéről, létesítményéről (múzeumok, templomok, várak, stb.) készítettünk helyszínrajzokat, melyeken bejelöltük azokat a tárgyakat, érdekességeket, alkotásokat, amik mellett ezidáig a diákok elrohantak. Ezekhez rövid, informatív tartalmakat és érdekes kvízkérdéseket írtunk. A játékot 5-8. osztályos tanulóknak, vagy több kísérővel érkező kisebbeknek, illetve nagyon „kényelmes” nagyobbaknak is ajánljuk. Múltfürkész programjaink legfőbb értéke a játszva tanulás mellett az, hogy megszünteti a diákok múzeumokon és más látványosságainkon való érdektelen átrohanását.


Programunk menete

Programgazda-animátorunk az osztályt 2-3 fős csapatokra bontja, kiosztja a szükséges térképes feladatlapokat, valamint egy válaszadáshoz szükséges, lekaparható festékkel eltakart megoldókulcsot. A térképen bejelölt útvonalon pontok szerepelnek, melyekhez egy-egy informatív kvízkérdés tartozik. A csapatoknak önállóan kell megtalálniuk a pontokat, majd kitalálniuk a helyes válaszokat a kérdésekre. A program során az a csapat nyer, amelyik a legkevesebb rossz kaparással válaszolja meg a kvízkérdéseket.


Múltfürkész programunk előnye

  • garantáltan végig vezeti a játékosokat az érdekes látnivalókon
  • teljes kikapcsolódást biztosít
  • edzettséget nem igényel
  • egyszerre akár 60 fő is játszhatja
  • életkori sajátosságoknak jobban megfelelve tárlatvezetést is helyettesíthet
  • beltéri program, esős időben is végezhető

Video

Sárkányhajózás

Próbáljátok ki a sárkányhajózás csapatépítő élményét a Velencei-tavon! Magyar, mennydörgő sárkányaink még nincsenek, de háborgó vízen is stabilan szárnyalók annál többen!

Video

Buborékfoci

A játékosok egy nagy átlátszó buborékgömb belsejében elhelyezkedve, annak teljes “ütközésvédelmét” élvezve, szabadon lökdösődhetnek, ütközhetnek egymással, vagy akár a talajjal. Az élmények kiteljesedését akár 3 féle játékunk, a taszigálós buborék szumó, a “székfoglalós” kakukktojás és a klasszikus focizásra hajazó buborékfoci garantálja.

Video

Lézerharc

A lézercsata ember-ember elleni “hadviselést” büntetlenül lehetővé tevő interaktív játék. Az egyik legnagyobb előnye, hogy semmilyen védőfelszerelést nem igényel, illetve a „kilőtt” infravörös fénysugár teljesen ártalmatlan a szervezetre, illetve fájdalommentes a játékosokra nézve. A másik nagy előny, a „fronthelyzetből”, a közös cél eléréséből fakadóan a bajtársiasság, a közösséget formáló élmény kialakulása.

Video

Íjászok viadala

A program elején az íjászok képzést kapnak, hogyan is kell használni a szivacsvégű nyílvesszőket. Ezután 2 játékot lehet kipróbálni: derült(s)égből nyílzáporba majd a csapatok közötti íjászvíjásztusát. A játékörömöt a találatok fájdalommentessége és az arcot védő maszk is garantálják

Video

Netkvíz

Interaktív mobilapplikációs kvízjátékunk már digitális felületen is elérhető!

A különféle témakörökben feltett kérdések megválaszolására semmi másra, csupán egy okostelefonra (vagy tabletre), és persze a gyorsaságon kívül együtt gondolkodásra lesz szükségetek! A Netkvízt egyének, vagy csapatépítő jelleggel kisebb, egy okostelefon köré összegyűlő, 2 – 5 fős csapatok is játszhatják.

A különleges képi és hangeffektekkel fűszerezett játék közben a résztvevők látják többek között a maguk és ellenfeleik helyezését, illetve a rosszul megadott válaszaik helyes megfelelőjét is.

A programot az osztályfőnök, vagy egy általa kijelölt személy, diák vezeti saját készülékéről.

Szükséges technikai háttér: csapatonként 1 okostelefon/tablet internetkapcsolattal (Wi-Fi, vagy mobilinternet. A játék adatforgalma minimális!!).

A játékosok internetböngészőjük segítségével belépnek a játékvezető által generált játékba, ahol egységnyi idő ( 10 / 15 / 20 perc stb). áll rendelkezésre különböző tematikájú kvíz kérdéssorok minél gyorsabb és pontosabb megoldására.

Netkvíz programunk előnye
Fizikai intenzitást nem igényel
Együttműködés javítására is alkalmas
Vicces, logikai, kommunikációt javító


Teljes kikapcsolódást biztosít
Egy Időben akár 100 db “okos” készülék/ csapat is csatlakozhat az online agytornához!
A csoportok nem csak az idővel, hanem egymással is versenyeznek


A játék közben a résztvevők látják többek között a maguk és ellenfeleik helyezését, illetve a rosszul megadott válaszaik helyes megfelelőjét is.
Bármely szálláshelyen és esős időben is játszható


Egyéb információk:

Időtartam:
1 óra
Helyszín:
Bárhol játszható, ahol van stabil internet kapcsolat.
Választható témakörök:
– Általános (Film, színház, zenei feleletválasztós kvízkérdések. )

– “Okosabb vagy mint egy Nyolvadikos?” (Általános műveltségi kérdéssorok iskolai tantárgyainknak megfelelő tematika szerint, mint irodalom, történelem, fizika, kémia, biológia.)

 

Video

Élménylabor

Új interaktív játékrendszerünkre jellemző az eredetiség, a szó szerinti gigantizmus, illetve az egyszerű nagyszerűség. A következő játékelemek garantált szórakozást és a szükségszerűen kialakuló együttműködésből is fakadóan felejthetetlen közös élményeket nyújtanak: Óriás beerpong, a Pálcapeca, a Létragolf, a Tenyértollas, a Rúd strikk és a frizbis “Dobd le-kapd el” csata.

Video

Soft-Csúzlis kalandjáték

A “Soft-Csúzlis” kalandjáték játékrendszerében hasonlóságot mutat a paintball-al. Ugyanakkor ez nem igényel semmiféle védőfelszerelést. A soft-csúzli úgy lett kifejlesztve, hogy abból töltényként kizárólag csak teniszlabda nagyságú, nagyon puha, de jó röptű, speciális szivacslabdát tudjunk kilőni, ami teljes baleset- és fájdalommentességet biztosít. A vadkeleti adok-kapok és az élet és zászlószerző stratégiai játékaink gyermeknek, felnőttnek egyaránt kihagyhatatlan zsigeri élményt kínál.

Video

Vakfoci

A “vakon focizás” élménye semmi eddig kipróbált szabadidős játékéhoz nem hasonlítható. Bekötött szemmel sokáig mozogni, tájékozódni, közlekedni egy látó embernek igencsak szokatlan, kihívást jelentő feladat. Hát ha még fociznunk és gólt rúgnunk is kell közben! Hogyan lehet ezt megoldani? Hát társunk, avatárunk segítsége mellett, bátorsággal, megfelelő önbizalommal, egyéb érzékszerveink fokozott használatával és persze a labdára való “odafigyeléssel”.

Video

Nerf Csata

Az 5 féle egymásra épülő játék kiváltja a résztvevőkből az önfeledt, fizikai aktivitást és a zsigereinkből eredő, legtöbbször láthatatlan, legbensőbb tulajdonságokat, reakciókat. A mindennapok sablonjait levetkőző játékosok viselkedésének tudatos megfigyelése igen sok, értékes információval szolgálhat. Az Egyének kreativitásának, küzdeni akarásának, csapattársaikhoz és persze az „ellenségeikhez” való viszonyulásának megismerése jó alapot, irányt adhat a közösség, a CSAPAT további ÉPÍTÉSÉHEZ. A játékot már 2.
osztályos kortól ajánljuk.

Programunk részletei:
Időtartam:
1 óra

Nerf csetepatéban játszható játékok:
Klasszikus nemesi párbaj:
Mint a filmekben a sértett nemes urak. Egymásnak háttal, 5 lépés indul, fordul és…na jó, orvos nem
kell!
Virtuóz nemesi párbaj:
Itt egy találat nem elég, hat lehetőséged van. A párbajsegédre és az orvosra azért ne lőjj!
Banditák veszelytése:
Mint a vadnyugaton a jók a rosszak ellen, egymással szemben állva csapatok közötti párbaj játék. Cél, mielőbb kilőni az ellenfelet.
Nerf Csata:
2 csapat, ismeretlen terep, fedezékek és persze itt is a lét a tét.

Öko-párbaj:
A sebesültek, de még inkább a kilőtt lőszerek begyűjtése a csatamezőről. Aki többet gyűj 2 perc
alatt, az többet is lőhet az utolsó mindent eldöntő és mindent szabad párbajban.

"A" Verzió

12.500 Ft/fő/2 nap + szállás és étkezés

Árak diákcsoportokra vonatkoznak

A részvételi díj tartalmazza a programtervben vastagon kiemelt elemeket.

(szállás, étkezések, programok)

Más verzió érdekelne? 3 vagy több naposra bővítenéd?

Keressen minket és segítünk!

ELSŐ NAP

09:30 → Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:00 → Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában
13:30 → Egy választható program 1 órában

  • Lézerharc
  • Íjászok viadala
  • Élménylabor
  • Nerf csetepaté

15:00/15:15 → Egy választható program 1 órában

  • Buborékfoci
  • Vakfoci
  • Élménylabor

16:30/16:45 → Sárkányhajózás 1 órában
18:30 → Szálláshely elfoglalása
19:00 → Vacsora a szálláshely éttermében
20:00 → Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00 → Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30 → Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza),
majd hazautazás

Ár: 12.500 Ft/fő/éj + szállás és étkezés + a Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja 
(legalább 25 fizető diák esetén)
(lézerharc választása esetén a fenti ár +500 Ft/fő összeggel emelkedik)
Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges

Programgazda-animátor díja (igénylése kötelező):

  • A és B verzió esetén: 18.000 Ft/csoport  + 16.250 Ft/csoport kiszállás, üzemanyagdíj
  • C verzió esetén: 14.000 Ft/csoport

Egyéb részvételi díj:

  • Sofőr félpanziós ellátással: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján
  • Két fő kísérő pedagógus részvételi díja: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján

Egyéb költségek, melyeket a részvételi díj nem tartalmaz:

  • Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja.
  • Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges
  • Szállás és ellátás
  • Idegenforgalmi adó (18 év felett): 400 Ft/fő/éj (helyszínen fizetendő; az ár változhat).
  • Az ide- és hazautazás költségét az osztály maga szervezi.
  • Esetleges városon belüli tömegközlekedés ára.
  • Fakultatív programok.

"B" Verzió

10.610 Ft/fő/2 nap + szállás és étkezés

Árak diákcsoportokra vonatkoznak

A részvételi díj tartalmazza a programtervben vastagon kiemelt elemeket.

(szállás, étkezések, programok)

Más verzió érdekelne? 3 vagy több naposra bővítenéd?

Keressen minket és segítünk!

ELSŐ NAP

09:30 → Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:00 → Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában
13:30/14:00 → Egy választható program 1 órában

  • Buborékfoci
  • Vakfoci
  • Élménylabor
  • Lézerharc
  • Íjászok viadala
  • Nerf csetepaté

15:30/15:45 → Sárkányhajózás 1 órában
16:45 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza)
18:30 → Szálláshely elfoglalása
19:00 → Vacsora a szálláshely éttermében
20:00 → Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00 → Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30 → Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza),
majd hazautazás

Ár: 10.610 Ft/fő/éj + szállás és étkezés + a Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja 
(legalább 25 fizető diák esetén)
(lézerharc választása esetén a fenti ár +500 Ft/fő összeggel emelkedik)
Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges

Programgazda-animátor díja (igénylése kötelező):

  • A és B verzió esetén: 18.000 Ft/csoport  + 16.250 Ft/csoport kiszállás, üzemanyagdíj
  • C verzió esetén: 14.000 Ft/csoport

Egyéb részvételi díj:

  • Sofőr félpanziós ellátással: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján
  • Két fő kísérő pedagógus részvételi díja: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján

Egyéb költségek, melyeket a részvételi díj nem tartalmaz:

  • Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja.
  • Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges
  • Szállás és ellátás
  • Idegenforgalmi adó (18 év felett): 400 Ft/fő/éj (helyszínen fizetendő; az ár változhat).
  • Az ide- és hazautazás költségét az osztály maga szervezi.
  • Esetleges városon belüli tömegközlekedés ára.
  • Fakultatív programok.

"C" Verzió

7.120 Ft/fő/2 nap + szállás és étkezés

Árak diákcsoportokra vonatkoznak

A részvételi díj tartalmazza a programtervben vastagon kiemelt elemeket.

(szállás, étkezések, programok)

Más verzió érdekelne? 3 vagy több naposra bővítenéd?

Keressen minket és segítünk!

ELSŐ NAP

10:00 → Városfelfedező séta/Cool-túra – kvízjáték 1,5-2 órában
12:30 → Cifrapalota megtekintése tárlatvezetéssel 1 órában
14:15 → Sárkányhajózás 1 órában
15:15 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza)
17:30 → Szálláshely elfoglalása
18:00 → Vacsora a szálláshely éttermében
19:00 → Netkvíz 1 órában

MÁSODIK NAP

08:00 → Reggeli a szálláshely éttermében (majd a csomagok átpakolása egy zárható helyiségbe)
09:30 → Soft-csúzlis kalandjáték 1 órában
10:30 → Egyéb fakultatív programlehetőségek (a részvételi díj nem tartalmazza),
majd hazautazás

Ár: 7.120 Ft/fő/éj + szállás és étkezés + a Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja 
(legalább 25 fizető diák esetén)
(lézerharc választása esetén a fenti ár +500 Ft/fő összeggel emelkedik)
Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges

Programgazda-animátor díja (igénylése kötelező):

  • A és B verzió esetén: 18.000 Ft/csoport  + 16.250 Ft/csoport kiszállás, üzemanyagdíj
  • C verzió esetén: 14.000 Ft/csoport

Egyéb részvételi díj:

  • Sofőr félpanziós ellátással: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján
  • Két fő kísérő pedagógus részvételi díja: csak a szállás és étkezés ára lekérdezés alapján

Egyéb költségek, melyeket a részvételi díj nem tartalmaz:

  • Cifrapalota belépője és a tárlatvezetés díja.
  • Hétvégi foglalás esetén a sárkányhajózás 09:30-as kezdéssel lehetséges
  • Szállás és ellátás
  • Idegenforgalmi adó (18 év felett): 400 Ft/fő/éj (helyszínen fizetendő; az ár változhat).
  • Az ide- és hazautazás költségét az osztály maga szervezi.
  • Esetleges városon belüli tömegközlekedés ára.
  • Fakultatív programok.

Aktív Iskola Program bemutatása

A gyerekek igényeire szabott kirándulások & diákbarát árú szállások országszerte.

Az osztálykirándulás.hu az Aktív Iskola Program hivatalos partnere. Országszerte elérhető szállások, 1 és 2 napos kirándulásokra, tantestületi kirándulásokra és programokra tudjátok beváltani az utálványokat.

Utalvány felhasználási feltételei

Több mint 1 évig felhasználható

A pontjaitokat nyugodtan váltsátok be a osztálykirándulás voucherre, mivel a a következő év végéig s felhasználhatjátok. 2026. december 31. napjáig beválthatóak az idén beváltott voucherek.

Voucherek összevonhatóak

Van lehetőségetek több vouchert egy időben felhasználni.

Tantestületi kirándulásokra is

Amennyiben tantestületi kirándulást szerveznétek, akkor az utalványokat arra is be tudjátok váltani. Segítünk a szervezésben.

Utalvány felhasználási menete

1. Válts be a pontjaidat az aktiv iskola webshopjában osztalykirandulas.hu voucherre

2. Ez után megkapjátok a Voucher kódot


3. A Voucher kódot ajánlatkérés után a foglalásnál be tudjátok váltani ügyintéző kollégáinknál

Osztályfőnökök figyelem! Most érdemes ajánlatot kérni a 2026-os osztálykirándulásra!

A népszerű szálláshelyek hamar betelnek.

Decemberben áremelés várható a programcsomagokra.

Akár 40.000 Ft értékű kedvezmények limitált ideig