Marketing asszisztens állás Pécs!

Marketing asszisztenst keresünk Pécsre, most bővülő marketing csapatunkba napi 8 órás munkavégzéssel.

Jelentkezési határidő február 26.

Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk az osztalykirandulas.hu csapata. Mi egy 12 fős pécsi utazási iroda vagyunk, több mint 70 fiatal animátor kollégával, akik az ország különböző pontjain dolgoznak velünk. Mi üzemeltetjük többek között az osztalykirandulas.hu weboldalt, ami országos szintű frontfelületet biztosít egy és több napos kirándulások szervezéséhez, több száz szálláshely közvetítéséhez.

Osztálykirándulások mellett céges csapatépítőket is szervezünk az ország egész területén. Ennek hatékonyságát a teamlab.hu weboldalunk segíti.

Saját szabadidős eszközök arzenáljával – mint 5 db sárkányhajó, 140 db bicikli, 7 szett, azaz 70 db buborékfoci, 4 db archery tag szett, 225 db nagykerekű roller, egy katonai csapatszállító teherautó, elektromos kerékpárok és még számos egyéb eszköz –
rendelkezünk.

2018-ben több mint 77.000 elégedett diák, pihenni, kikapcsolódni vágyó választott minket. 

 

Átlagéletkor

Átlagéletkor

Nézd meg hogy miket is csinálunk!

Mi lesz a feladatod, ha jelentkezel?

 

Fő feladatod első körben marketing vezetőnk munkájának támogatása lesz, akinek a segítségével megismerheted az online marketing világát. A sablonizált feladatoktól egészen a kreatív feladatokig számítunk a segítségedre. Emellett szeretnénk minél jobban bevonni a projektjeink tervezésébe is. Mi hisszük, hogy a közös ötletelésekből biztos siker származik.

Kezdő vagy? Nem gond! Egy mentoring program keretén belül elsajátíthatod a munkakörödhöz szükséges készségeket. Rengeteg tanulás, cserébe gyors fejlődés vár Rád. Tőled ehhez semmi mást nem kérünk, csak nyitottságot, fejlődni akarást és persze a marketing szeretetét, a többit szakértő kollégáink adják. 🙂

Van már tapasztalatod? Ugyanúgy várjuk jelentkezésed! Szeretünk tapasztalt kollégáktól tanulni és hiszünk a tudásmegosztásban.

Fontos számunkra, hogy munkatársunk motivált maradjon és jól érezze magát nálunk, emiatt egy karrierutat is felkínálunk számodra, amennyiben a jövőben együtt fogunk dolgozni. Egy biztos, unatkozni nálunk nem lehet, viszont nevetni és fejlődni annál többet. 🙂

Feladatok részletezése:

  • 5 márka közösségi oldalainak kezelése
  • Előre megírt blog bejegyzések feltöltése
  • Weboldalak aktualizálása (képi és videós anyagok frissítése)
  • Képek, vizuális tartalmak készítése sablon alapján
  • Kapcsolattartás partnerekkel
  • Sablonizált feladatok duplikálása (pl. e-mail automatizációk)
  • Statisztikák vezetése (pl.: közösségi média bejegyzések teljesítményéről
  • Marketing folyamatok napi szintű támogatása
  • Céges brand építésének aktív támogatása
  • 5 márka közösségi oldalainak kezelése
  • Előre megírt blogcikkek feltöltése
  • Weboldalak aktualizálása (pl.: kép és videófeltöltés)
  • Képek és vizuális tartalmak grafikai megvalósítása sablon alapján, egyszerűen kezelhető program segítségével 25%
  • Kapcsolattartás partnerekkel 25%
  • Sablonizált feladatok duplikálása: pl. email automatizációk, popupok, stb. 25%
  • Statisztikák készítése megadott támpontok alapján (pl. statisztika közösségi média posztokról) 25%
  • Marketing folyamatok támogatása 25%
  • Céges brand építésének támogatása 25%

Milyen embereket keresünk?

N

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú, vagy egyetemi végzettséggel rendelkezel. (Előny a marketing, de nem fontos, hiszen az online marketing világával szívesen összehozunk.)
  • érdeklődsz a marketing iránt. (Van olyan marketinggel kapcsolatos blog amit rendszeresen követsz.)
  • munkádat precizitás jellemzi. (Ennél a munkakörnél nagyon fontos a jó és helyes szövegírás és fogalmazás. Erre a készségedre minden nap szükséged lesz a posztok megírásánál, cikkek feltöltésénél. )
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel. (Ezt a készséget mind a posztok megírásánál, mind a partnerekkel való kapcsolattartásnál tudod majd kamatoztatni.)
  • van szépérzéked: a képek és vizuális tartalmak elkészítéséhez ez elengedhetetlen.
  • rendelkezel angol nyelvtudással. (A szövegértés fontos, kommunikálnod nem kell majd a munkavégzés során.)
  • nyitott vagy a tanulásra, fejlődésre, szeretsz új dolgokat megismerni.
  • közvetlen, nyitott és segítőkész személyiségjegyek jellemeznek. (Számunkra nagyon fontos a jó munkahelyi légkör, törekszünk arra, hogy mindenki jól érezze magát.)
Q

Téged keresünk ha, az alábbi személyiségjegyek rólad NEM mondhatók el:

  • nem jellemző rád a motiválatlanság. (Szeretünk pezsgő, “időröpítő” légkörben dolgozni.)
  • nem jellemző rád a negativitás. (A legjobb olyan munkatársakkal dolgozni, akik pozitív személyiséggel, szemlélettel rendelkeznek, akik nem problémákat keresnek és találnak, hanem feladatokat látnak és oldanak meg. )
  • nem jellemző rád a szétszórtság. (Ez egy felelősségteljes pozíció, ahol fontos, hogy munkatársunk komolyan vegye feladatát. Összeszedettséget, pontosságot és precizitást várunk el mindent csapattagunktól.)
  • nem vagy nyitott a fejlődésre. (Cégünk növekedésének az alapja a fejlődés, számos területein képzik magukat munkatársaink. Aki nem fejlődik és nincs is rá igénye, sajnos sok esetben hátráltatja a munkafolyamatokat.)

Jelentkezésnél előnyt jelent, ha

 

marketing területen szerzett tapasztalat

szövegírásban szerzett tapasztalat

Mit kínálunk neked?

Egy vidám csapatot. Inspiráló, támogató munkakörnyezetet.

Motiváló csapatot, ahol az asszisztens, nem egy „sima asszisztens”, hanem egy marketing mentorprogram részese!

Teljes munkaidős állást, napi 8 órás munkavégzést. 

Fejlődési és akár feljebb lépési lehetőséget is.

R

Szakmai fejlődést (igény szerint) az alábbi területen

Közösségi média felületek kezelése, PPC hirdetések létrehozása és optimalizálása (Facebook Ads és Google Ads), analitika és adatvezérelt döntéshozás, SEO fókuszú tartalom tervezés és gyártás, automatizált marketing folyamatok kialakítása (lead szerzés és gondozás), e-mail marketing és messengerbot automatizációk építése, tesztelése, optimalizálása, kreatív kampányok tervezése és kivitelezése, wordpress weboldal építése, statisztikák készítése Google Táblázat segítségével.

R

Céges csapatépítések

A baráti, egymást segítő légkör kialakítása érdekében fontosnak tartjuk, hogy havonta csapatépítő programot szervezzünk. Ilyenkor együtt túrázunk, játszunk, sörözünk, pi(zz)ázunk.  Az irodahelyiségünk alsó szintjét közösségi térnek alakítottuk ki. Itt napközben is lehetőségünk van a kikapcsolódásra, azaz ha elfáradtál, megakadtál a munkában, akkor szó nélkül felállhatsz és mehetsz, mehettek pinpongozni, dartsozni, íjászkodni, indiai biliárdozni. Aztán felfrissülten ugrás a munka medencéjébe a következő pingpong, vagy darts csatáig.

 

R

Munkaidő

Napi 8 órás a munkaidőnk. A reggeli 8, 9, esetleg 10 órás munkakezdést hétköznapokra bontva közösen szoktuk egyeztetni. Túlóra az erősebb napokon adódhat. Ilyenkor lehetőleg addig maradunk, amíg ki nem szórjuk az aznapi ügyeket. A pénteki napok általában gyengébbek.

R

Masszázs

Csütörtök délelőttönként jön Évike, szakképzett masszőrünk, akinek speciális masszázsszékébe egyenként beülhet minden kollégánk egy kellemes stresszoldó dögönyözésre.

R

Pontos és rendszeres fizetés

Nálunk minden esetben pontosan érkezik a fizetés. Akár a heti fizetés is lehetséges.

R

Kerékpár és kickbike használat

Minden munkatársunk számára ingyenes kerékpár vagy kickbike használatot biztosítunk irodánknál a környezettudatosabb városi közlekedés jegyében.

Milyen az irodánk?

Irodánk jellemzői

  • tágas és kényelmes (350 m2)
  • berendezett konyha, étkező
  • a legalsó szintet játszó és buli térnek rendeztük be (darts, ping-pong, indiai billiárd, csocsó)
  • 8 db mosdó (külön férfi és női)
  • terasz, rálátással a PMFC pályára
  • parkoló

 

Hol van az irodánk?

Pécsen, a Szigeti út 89. alatt, a PMFC pálya mellett.

Itt van az irodánk

Szigeti út 89.

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

Jelenleg 14 állandó fővel működünk. Ebből 9 fő az ügyintéző, szerződésíró csapat, akik mindannyian fiatalok, fiúk, lányok vegyesen. 

 

Néhány vélemény, hogy miért jó nálunk dolgozni?

Rita Kata

“Sok tapasztalattal és ambícióval gazdagodtam az Osztálykirándulások.hu csapatának tagjaként. Szeretem a szervezéssel kapcsolatos feladatokat, a kreatív-alkotó teendőket, a munkát pozitívan támogató kedélyes légkört, a rekreációt biztosító játékokat…mindezt egy finom kávé mellett! :)”

 

Betti

“7 éve lesz augusztusban, hogy az Irodánál dolgozom. Legfőbb feladataim aszerződésírás, számlázás, valamint programcsomagjaink frissítése. Szeretek itt dolgozni, mert nagyon jó a légkör és a közösség. Megértő és demokratikus a vezetőség, megbízható, korrekt a munkahely. Ha rossz napunk van akár egy „érdekes” ügyfél, akár magánügy miatt, akkor az óránkénti cigiszünet, vagy az „irodai játékteremben”egy pingpong/darts meccs kiváló feszültségoldásra. Ami nálunk már megszokott, de máshol ritka lehet, hogy jókedvűen érkezünk meg a munkahelyre reggelente, és nem panaszkodunk azon, hogy már megint dolgozni kell.”

 

Laci

“1 éve vagyok a cégnél, és alapvetően ügyintézői munkakörben dolgozom. Emellett a szerződésírásba is belekóstoltam, az osztálykirándulások szezonjában pedig szükség esetén animátorként is tevékenykedem a csoportoknál. Szívesen dolgozom itt, mert szeretem a pörgést, és azt, hogy mindig történik valami. Továbbá szuper a csapat, finom a kávé, és jó hangulatban telnek a csapatépítők.”

 

Jelentkezz hozzánk!

 

Jelentkezési határidő: 2019. február 26. – a jelentkezés lezárult!

1. Lépés: Töltsd ki az alábbi  űrlapot! 

2. Lépés: Ezután e-mailben kapni fogsz Tőlünk néhány kérdést és feladatot, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged.

 

Nézd meg a rólunk és az irodánkról készült rövid videót!