Azonnali ajánlatkérés

 

Mi fog történni az ajánlatkérés után?

1. Az ajánlatkérés után kapsz egy levelet, amiben megtudod erősíteni az e-mail címedet és az űrlapon megadott adataidat! A levelet ellenőrizd a Spam és Promóciók mappában is, amennyiben nincs a Beérkezett üzenetek között!

2. A sikeres megerősítés után küldünk egy automatikus e-mailt. Ez azt jelenti, hogy sikeresen megérkezett hozzánk az ajánlatkérésed.

3. Ezt követően ügyintéző kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot.

Pár hasznos információ:

Az osztálykirándulás időpontját csak akkor add meg, ha már biztosak vagytok benne!

A Freemail-es email címeket pár esetben (vírus gyanúja miatt) nem kezeli az azonnali ajánlatkérő űrlapunk. Amennyiben nem érkezik megerősítő levél sem a Beérkezett üzenetek, sem a Promóciók, sem pedig a Spam mappába, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az Elérhetőségek pont alatt található lehetőségek valamelyikén.

Amennyiben kaptál megerősítő e-mailt, de mégsem válaszoltunk 5 munkanapon belül, bátran írj nekünk a posta@osztalykirandulas.hu címre!

Az ajánlatkéréshez szükséges adataidat harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk át, erről részletesen olvashatsz adatkezelési tájékoztatónkban!

Elérhetőségek:

Telefon: 72/872-450
Mobil: 70/582-7000, 20/440-9545, 30/656-2264

E-mail: posta@osztalykirandulas.hu 

Nyitvatartás: Hétfő – Péntek: 08:00 – 17:00

Reméljük, hogy hamarosan találkozunk! 👋