Dolgozz velünk!

4 fő pénzügyi és adminisztratív munkatársat keresünk pécsi csapatunkba elsőkörben határozott időre (2019.01.07-től-06.15-ig.) A legjobbaknak hosszú távú álláslehetőséget kínálunk fel!

Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk az osztalykirandulas.hu csapata. Mi egy 12 fős pécsi utazási iroda vagyunk, több mint 70 fiatal animátor kollégával, akik az ország különböző pontjain dolgoznak velünk. Mi üzemeltetjük többek között az osztalykirandulas.hu weboldalt, ami országos szintű frontfelületet biztosít egy és több napos kirándulások szervezéséhez, több száz szálláshely közvetítéséhez.

Osztálykirándulások mellett céges csapatépítőket is szervezünk az ország egész területén. Ennek hatékonyságát a teamlab.hu weboldalunk segíti.

Saját szabadidős eszközök arzenáljával – mint 5 db sárkányhajó, 140 db bicikli, 7 szett, azaz 70 db buborékfoci, 4 db archery tag szett, 225 db nagykerekű roller, egy katonai csapatszállító teherautó, elektromos kerékpárok és még számos egyéb eszköz –
rendelkezünk.

2018-ben több mint 77.000 elégedett diák, pihenni, kikapcsolódni vágyó választott minket. 

 

Átlagéletkor

Átlagéletkor

Nézd meg hogy miket is csinálunk!

Mi lesz a feladatod, ha jelentkezel?

Ügyfeleink, akik főleg pedagógusok, weboldalunk kínálatát böngészve, abból választva keresik irodánkat telefonon, vagy e-mailen keresztül. Pénzügyi és adminisztratív munkatársként feladatod lesz, hogy az ügyintézők által leszervezett megrendeléseket nyomon kövesd, a szolgáltatás egyes lépéseihez tartozó pénzügyi és egyéb dokumentumokat elkészítsd, valamint ezekről tájékoztasd az ügyfelet. Mivel részletes betanítást biztosítunk, ezért adminisztratív és pénzügyi területen szerzett tapasztalat nem elvárás a részünkről.

Feladatok részletezése:

  • Díjbekérők készítése 40%
feladat részletezése

Fő feladatod az ügyintézők által leszervezett és szerződésre átadott megrendelések alapján a díjbekérők elkészítése lesz ügyfeleink számára. Olyan embert keresünk, aki pontosan és precízen készíti el ezeket a dokumentumokat, hiszen ez minden projektünk alapja.

A precízség mellett a számokkal való jó kapcsolat, valamint a jó logikai gondolkodás, ami számunkra fontos ennél a munkafolyamatnál.

  • Visszaigazolások küldése 30%
feladat részletezése

Miután befizette az ügyfél a díjbekérőt, indulhat a projekt. Kezdődik a munka pörgősebb része. Rád szeretnénk bízni a  kirándulásban résztvevő partnerek (szállásadók, éttermek, egyéb szolgáltatók) kiértesítését, a folyamatos kapcsolattartást és az esetleges egyeztetéseket is velük (mindezt telefonon, vagy e-mailben). Ennél a feladatnál szuper kommunikációs készségedre, komplex látásmódodra és olykor a rugalmasságodra lesz szükséged.

 

  • Szerződések elkészítése 20%
feladat részletezése

Az egyeztetések után, a partnerek visszaigazolják, hogy vállalják-e a megbízást, ha igen, a Te következő feladatod az utazási szerződések elkészítése lesz. Itt már nincs sok hátra a folyamatból, már majdnem kész vagy :)Utazási szerződéseink minden olyan információt magukba foglalnak, amik egy ilyen projektnél lényegesek lehetnek, emiatt nagyon fontos, hogy 100%-os fókusszal, körültekintően írjuk meg ezeket.

  • Folyamatos nyomonkövetés 10%
feladat részletezése

Párhuzamosan számos ilyen projekten dolgozik csapatunk, amiben vannak kisebb és nagyobb megbízások egyaránt. Munkád során Te is tapasztalni fogod, hogy különböző fázisokban lesznek ezek a projektek. Ebből adódóan a már meglévő ügyek folyamatos nyomon követésében, a határidők figyelésében is számítunk Rád. Természetesen adatbázisok, jól bevált rendszerek és a csapat is támogatni fogja a munkavégzésedet, ne ijedj meg. 🙂

Milyen embereket keresünk?

N

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú, vagy egyetemi végzettséged van (közgazdasági – pénzügy-számvitel végzettség előnyt jelent)
  • munkád során mindig pontosságra és precízségre törekszel
  • jó memóriával, logikai gondolkodással és egyfajta
    projektszemlélettel rendelkezel

  • jól és kellően határozottan kommunikálsz
  • a változásmenedzsment nem idegen számodra, rugalmasan állsz a felmerülő változásokhoz és továbbra is segítőkész és türelmes maradsz (Előfordulhat, hogy a Megbízó az utolsó pillanatban szeretne változtatni a megrendelésén, számunkra ilyenkor is a Megbízó az első.)

  • terhelhető és rugalmas vagy (Előfordulhat, hogy a beérkezett megrendelések nem egyenletesen oszlanak el. Ezért lehetnek olyan napok, amikor jóval több ügy érkezik.)
  • csapatjátékos vagy és könnyen dolgozol másokkal, de emellett munkádat önállóan és felelősségteljesen el tudod végezni
  • barátságos, nyitott, kommunikatív személyiség vagy (Mi nagyon szeretünk együtt dolgozni, jó hangulatú, vidám társaság vagyunk. Számunkra fontos, hogy mindenki jól érezze magát.)
Q

Téged keresünk ha, az alábbi személyiségjegyek rólad NEM mondhatók el:

  • nem jellemző rád, a motiválatlanság. (Szeretünk pezsgő, “időröpítő” légkörben dolgozni.)
  • nem jellemző rád a negativitás. (A legjobb olyan munkatársakkal dolgozni, akik pozitív személyiséggel, szemlélettel rendelkeznek, akik nem problémákat keresnek és találnak, hanem feladatokat látnak és oldanak meg. )
  • nem jellemző rád a szétszórtság. (Ez egy felelősségteljes pozíció, ahol fontos, hogy munkatársunk komolyan vegye feladatát. Összeszedettséget, pontosságot és precízséget várunk el.)

Jelentkezésnél előny jelent, ha

  • hasonló munkakörben szereztél már tapasztalatot
  • közgazdasági végzettséggel, pénzügyi – számviteli ismeretekkel rendelkezel

Mit kínálunk neked?

Tartalmas és hasznos elfoglaltságot, motivált és pozitív szellemiségű közösséget, azaz január 7-től minimum június 15-ig egy jó munkahelyet. Pályakezdőknek tapasztalatszerzést, szakmai fejlődést.

 

 

R

Fizetés, részletek

  • Nettó 160.000 Ft-os havi fizetést.
  • Hétfőtől péntekig tartó, napi 8 órás munkavégzést.
  • Az esetlegesen felmerülő túlórák elszámolását.
  • Elsőkörben határozott idejű munkaviszonyt 2019.01.07-től 06.15-ig. A legjobbaknak pedig hosszú távú munkalehetőséget is.

 

R

Hosszabítási lehetőség

Folyamatosan keressük és szükségünk van a motivált és tehetséges fiatalokra. A 2017-es tavaszi szezon után 5 fő-nek, a 2018-as idény után pedig 2 főnek ajánlottunk hosszabbítást, és jelenleg is így gondolkodunk.

 

R

Céges csapatépítések

A baráti, egymást segítő légkör kialakítása érdekében fontosnak tartjuk, hogy havonta csapatépítő programot szervezzünk. Ilyenkor együtt túrázunk, játszunk, sörözünk, pi(zz)ázunk.  Az irodahelyiségünk alsó szintjét közösségi térnek alakítottuk ki. Itt napközben is lehetőségünk van a kikapcsolódásra, azaz ha elfáradtál, megakadtál a munkában, akkor szó nélkül felállhatsz és mehetsz, mehettek pinpongozni, dartsozni, íjászkodni, indiai biliárdozni. Aztán felfrissülten ugrás a munka medencéjébe a következő pingpong, vagy darts csatáig.

 

R

Munkaidő

Napi 8 órás a munkaidőnk. A reggeli 8, 9, esetleg 10 órás munkakezdést hétköznapokra bontva közösen szoktuk egyeztetni. Túlóra az erősebb napokon adódhat. Ilyenkor lehetőleg addig maradunk, amíg ki nem szórjuk az aznapi ügyeket. A pénteki napok általában gyengébbek.

R

Masszázs

Csütörtök délelőttönként jön Évike, szakképzett masszőrünk, akinek speciális masszázsszékébe egyenként beülhet minden kollégánk egy kellemes stresszoldó dögönyözésre.

 

R

Pontos és rendszeres fizetés

Nálunk minden esetben pontosan érkezik a fizetés. Akár a heti fizetés is lehetséges.

R

Kerékpár és kickbike használat

Minden munkatársunk számára ingyenes kerékpár vagy kickbike használatot biztosítunk irodánknál a környezettudatosabb városi közlekedés jegyében.

Milyen az irodánk?

Irodánk jellemzői

  • tágas és kényelmes (350 m2)
  • berendezett konyha, étkező
  • lenti szinten játszó és buli térnek rendeztük be (darts, ping-pong, indiai billiárd, csocsó)
  • 8 db mosdó (külön férfi és női)
  • terasz, rálátással a pmfc pályára
  • parkoló

 

Hol van az irodánk?

Pécsen, a Szigeti út 89. alatt, a PMFC pálya mellett.

Itt van az irodánk

Szigeti út 89.

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

Jelenleg 14 állandó fővel működünk. Ebből 9 fő az ügyintéző, szerződésíró csapat, akik mindannyian fiatalok, fiúk, lányok vegyesen. 

 

Néhány vélemény, hogy miért jó nálunk dolgozni?

Rita Kata

“Sok tapasztalattal és ambícióval gazdagodtam az Osztálykirándulások.hu csapatának tagjaként. Szeretem a szervezéssel kapcsolatos feladatokat, a kreatív-alkotó teendőket, a munkát pozitívan támogató kedélyes légkört, a rekreációt biztosító játékokat…mindezt egy finom kávé mellett! :)”

 

Betti

“7 éve lesz augusztusban, hogy az Irodánál dolgozom. Legfőbb feladataim aszerződésírás, számlázás, valamint programcsomagjaink frissítése. Szeretek itt dolgozni, mert nagyon jó a légkör és a közösség. Megértő és demokratikus a vezetőség, megbízható, korrekt a munkahely. Ha rossz napunk van akár egy „érdekes” ügyfél, akár magánügy miatt, akkor az óránkénti cigiszünet, vagy az „irodai játékteremben”egy pingpong/darts meccs kiváló feszültségoldásra. Ami nálunk már megszokott, de máshol ritka lehet, hogy jókedvűen érkezünk meg a munkahelyre reggelente, és nem panaszkodunk azon, hogy már megint dolgozni kell.”

 

Laci

“1 éve vagyok a cégnél, és alapvetően ügyintézői munkakörben dolgozom. Emellett a szerződésírásba is belekóstoltam, az osztálykirándulások szezonjában pedig szükség esetén animátorként is tevékenykedem a csoportoknál. Szívesen dolgozom itt, mert szeretem a pörgést, és azt, hogy mindig történik valami. Továbbá szuper a csapat, finom a kávé, és jó hangulatban telnek a csapatépítők.”

 

Jelentkezz hozzánk!

 

Jelentkezési határidő: A jelentkezési határidő december 16. vasárnap.

Munka időtartama: 2019.01.07 – 2019.06.15-ig

1. Lépés: Töltsd ki az alábbi  űrlapot! 

2. Lépés: Ezután e-mailben kapni fogsz Tőlünk néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged.

 

 

Nézd meg a rólunk és az irodánkról készült rövid videót!