Dolgozz velünk!

10 fő ügyintéző munkatársat keresünk pécsi csapatunkba első körben határozott időre,
2019.02.04-től-06.15-ig. A legjobbaknak hosszútávú álláslehetőséget kínálunk fel!   Jelentkezési határidő január 12.

Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk az osztalykirandulas.hu csapata. Mi egy 12 fős pécsi utazási iroda vagyunk, több mint 70 fiatal animátor kollégával, akik az ország különböző pontjain dolgoznak velünk. Mi üzemeltetjük többek között az osztalykirandulas.hu weboldalt, ami országos szintű frontfelületet biztosít egy és több napos kirándulások szervezéséhez, több száz szálláshely közvetítéséhez.

Osztálykirándulások mellett céges csapatépítőket is szervezünk az ország egész területén. Ennek hatékonyságát a teamlab.hu weboldalunk segíti.

Saját szabadidős eszközök arzenáljával – mint 5 db sárkányhajó, 140 db bicikli, 7 szett, azaz 70 db buborékfoci, 4 db archery tag szett, 225 db nagykerekű roller, egy katonai csapatszállító teherautó, elektromos kerékpárok és még számos egyéb eszköz –
rendelkezünk.

2018-ben több mint 77.000 elégedett diák, pihenni, kikapcsolódni vágyó választott minket. 

 

Átlagéletkor

Átlagéletkor

Nézd meg hogy miket is csinálunk!

Mi lesz a feladatod, ha jelentkezel?

 

Ügyfeleink, akik főleg pedagógusok, weboldalunk kínálatát böngészve, abból választva keresik irodánkat telefonon, vagy e-mailen keresztül.

Ügyintézőként feladatod lesz a bejövő megrendelések feldolgozása, kezelése, leszervezése. A munkafolyamathoz tartozó dokumentumok elkészítése, valamint az ügyfelek tájékoztatása a megrendelés állásáról.

Első olvasatra lehet nehéznek tűnik, de nem az! 🙂 Biztosak vagyunk abban, hogy Te is hamar beletanulsz majd a feladatba. Mi megígérjük, hogy az  új munkatársak betanítására és az általunk használt rendszerek megismertetésére nagy gondot fordítunk majd.

Feladatok részletezése:

  • Megrendelések feldolgozása, leszervezése 40%
feladat részletezése

Az ügyintézők napjának legnagyobb részét a beérkező megrendelések feldolgozása tölti ki. A csapatban Te lennél az, aki leszervezed a szállásfoglalásokat, kirándulásokat, egyeztetsz a megrendelővel, partnerekkel. 
A feladatot egyszerűsíti, hogy a legtöbb esetben sablonizált programcsomagokkal dolgozunk, azonban olykor egyedi kérések is előfordulhatnak majd.
Törekszünk arra, hogy a megbízó igényei, kérései alapján állítjuk össze a programot, a helyszín adottságait és a mi játékpallettánkat is figyelembevéve.

Először lehet bonyolultnak tűnik, de a feladathoz minden rendelkezésedre fog állni. Jól bevált sablonjaink, rendszereink vannak, amik mankóként a kezedben lesznek.

  • Programok leegyeztetése, leszervezése 35%
feladat részletezése

Amint minden kérést számításba véve összeállítottad a programtervet, Téged kérünk meg, hogy egyeztesd le a megrendelővel, szállásadóval, egyéb partnerekkel is, hogy tudják-e vállalni az eseményt. Szerencsére az évek során számtalan partnerség alakult már ki, így ebben a munkafázisban is tudunk támogatást adni. Ettől függetlenül a nyitottság, közvetlenség és a megfelelő kommunikációs készség a kulcsa ennek a feladatnak.

 Miután sikeresen leegyeztetted a részleteket mind a megbízóval, mind a partnerekkel, át tudod adni a projektet a munkatársadnak, aki viszi tovább az ügyintézést és megírja a szerződést. A munkafolyamat ezen részében szorosan együtt dolgoznak munkatársaink, így elengedhetetlen a megfelelő kommunikáció és a jó csapatjáték is.  🙂

  • A projektek folyamatos nyomon követése, adminisztráció 25%
feladat részletezése

Munkád során párhuzamosan számos megbízással fogsz találkozni. Ahhoz, hogy minden projekt gördülékenyen menjen és elégedettek legyenek az ügyfelek, precíz és felelősségteljes munkavégzést, folyamatos adminisztrálást kérünk csapattársainktól.
A Te segítségedet is kérnénk ebben. Reméljük ez számodra sem jelentene gondot. 🙂  

Milyen embereket keresünk?

N

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú, vagy egyetemi végzettséggel rendelkezel
  • multifunkciós vagy 🙂 ha kell pörögsz, mint a fagyigép, de ha kell bármilyen admin feladatot precízen ellátsz
  • nem kell a szomszédba menned egy kis kreativitásért és kitartásért, a nehéz helyzetekben is állod a sarat
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel és bátran nyúlsz a telefon után
  • közvetlen, nyitott és segítőkész személyiségjegyek jellemeznek (Egyrészt számunkra nagyon fontos a jó munkahelyi légkör, törekszünk arra, hogy mindenki jól érezze magát, másrészt Te vagy a kulcs a Megbízóhoz is.)
  • gyorsan tudsz reagálni váratlan szituációkra és azonnal a megoldásra törekszel. (Előfordulhat, hogy a Megbízó az utolsó pillanatban szeretne változtatni a megrendelésén, számunkra ilyenkor is a Megbízó az első.)
  • terhelhető és rugalmas vagy (Előfordulhat, hogy a beérkezett megrendelések nem egyenletesen oszlanak el. Ezért lehetnek olyan napok, amikor jóval több ügy érkezik.)
Q

Téged keresünk ha, az alábbi személyiségjegyek rólad NEM mondhatók el:

  • nem jellemző rád a motiválatlanság. (Szeretünk pezsgő, “időröpítő” légkörben dolgozni.)
  • nem jellemző rád a negativitás. (A legjobb olyan munkatársakkal dolgozni, akik pozitív személyiséggel, szemlélettel rendelkeznek, akik nem problémákat keresnek és találnak, hanem feladatokat látnak és oldanak meg. )
  • nem jellemző rád a szétszórtság. (Ez egy felelősségteljes pozíció, ahol fontos, hogy munkatársunk komolyan vegye feladatát. Összeszedettséget, pontosságot és precizitást várunk el mindent csapattagunktól.)

Jelentkezésnél előnyt jelent, ha

  • animátori munkakörben szereztél már tapasztalatot

Mit kínálunk neked?

Tartalmas és hasznos elfoglaltságot, motivált és pozitív szellemiségű közösséget, azaz február 4-től minimum június 15-ig egy jó munkahelyet. Pályakezdőknek tapasztalatszerzést, szakmai fejlődést.

 

 

R

Fizetés, részletek

  • Határozott idejű munkaviszonyt 2019.02.04-től 06.15-ig, egyszerűsített foglalkoztatással, turisztikai idénymunka keretében történő bejelentéssel.
  • Havi 21 nappal, hétfőtől péntekig tartó, napi 8 órás munkavégzést.
  • Nettó 140-150.000 Ft-os havi fizetést.
  • Az esetlegesen felmerülő túlórák elszámolását.
  • A legjobbaknak hosszú távú lehetőséget is kínálunk.

R

Hosszabítási lehetőség

Folyamatosan keressük és szükségünk van a motivált és tehetséges fiatalokra. A 2017-es tavaszi szezon után 5 fő-nek, a 2018-as idény után pedig 2 főnek ajánlottunk hosszabbítást, és jelenleg is így gondolkodunk. 

R

Céges csapatépítések

A baráti, egymást segítő légkör kialakítása érdekében fontosnak tartjuk, hogy havonta csapatépítő programot szervezzünk. Ilyenkor együtt túrázunk, játszunk, sörözünk, pi(zz)ázunk.  Az irodahelyiségünk alsó szintjét közösségi térnek alakítottuk ki. Itt napközben is lehetőségünk van a kikapcsolódásra, azaz ha elfáradtál, megakadtál a munkában, akkor szó nélkül felállhatsz és mehetsz, mehettek pinpongozni, dartsozni, íjászkodni, indiai biliárdozni. Aztán felfrissülten ugrás a munka medencéjébe a következő pingpong, vagy darts csatáig.

 

R

Munkaidő

Napi 8 órás a munkaidőnk. A reggeli 8, 9, esetleg 10 órás munkakezdést hétköznapokra bontva közösen szoktuk egyeztetni. Túlóra az erősebb napokon adódhat. Ilyenkor lehetőleg addig maradunk, amíg ki nem szórjuk az aznapi ügyeket. A pénteki napok általában gyengébbek.

R

Masszázs

Csütörtök délelőttönként jön Évike, szakképzett masszőrünk, akinek speciális masszázsszékébe egyenként beülhet minden kollégánk egy kellemes stresszoldó dögönyözésre.

R

Pontos és rendszeres fizetés

Nálunk minden esetben pontosan érkezik a fizetés. Akár a heti fizetés is lehetséges.

R

Kerékpár és kickbike használat

Minden munkatársunk számára ingyenes kerékpár vagy kickbike használatot biztosítunk irodánknál a környezettudatosabb városi közlekedés jegyében.

Milyen az irodánk?

Irodánk jellemzői

  • tágas és kényelmes (350 m2)
  • berendezett konyha, étkező
  • lenti szinten játszó és buli térnek rendeztük be (darts, ping-pong, indiai billiárd, csocsó)
  • 8 db mosdó (külön férfi és női)
  • terasz, rálátással a pmfc pályára
  • parkoló

 

Hol van az irodánk?

Pécsen, a Szigeti út 89. alatt, a PMFC pálya mellett.

Itt van az irodánk

Szigeti út 89.

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

Jelenleg 14 állandó fővel működünk. Ebből 9 fő az ügyintéző, szerződésíró csapat, akik mindannyian fiatalok, fiúk, lányok vegyesen. 

 

Néhány vélemény, hogy miért jó nálunk dolgozni?

Rita Kata

“Sok tapasztalattal és ambícióval gazdagodtam az Osztálykirándulások.hu csapatának tagjaként. Szeretem a szervezéssel kapcsolatos feladatokat, a kreatív-alkotó teendőket, a munkát pozitívan támogató kedélyes légkört, a rekreációt biztosító játékokat…mindezt egy finom kávé mellett! :)”

 

Betti

“7 éve lesz augusztusban, hogy az Irodánál dolgozom. Legfőbb feladataim aszerződésírás, számlázás, valamint programcsomagjaink frissítése. Szeretek itt dolgozni, mert nagyon jó a légkör és a közösség. Megértő és demokratikus a vezetőség, megbízható, korrekt a munkahely. Ha rossz napunk van akár egy „érdekes” ügyfél, akár magánügy miatt, akkor az óránkénti cigiszünet, vagy az „irodai játékteremben”egy pingpong/darts meccs kiváló feszültségoldásra. Ami nálunk már megszokott, de máshol ritka lehet, hogy jókedvűen érkezünk meg a munkahelyre reggelente, és nem panaszkodunk azon, hogy már megint dolgozni kell.”

 

Laci

“1 éve vagyok a cégnél, és alapvetően ügyintézői munkakörben dolgozom. Emellett a szerződésírásba is belekóstoltam, az osztálykirándulások szezonjában pedig szükség esetén animátorként is tevékenykedem a csoportoknál. Szívesen dolgozom itt, mert szeretem a pörgést, és azt, hogy mindig történik valami. Továbbá szuper a csapat, finom a kávé, és jó hangulatban telnek a csapatépítők.”

 

Jelentkezz hozzánk!

 

Munka időtartama: 2019.02.04 – 2019.06.15-ig

Jelentkezési határidő: 2019.01.12

1. Lépés: Töltsd ki az alábbi  űrlapot! 

2. Lépés: Ezután e-mailben kapni fogsz Tőlünk néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged.

Nézd meg a rólunk és az irodánkról készült rövid videót!